2:a träningen...

Sv: 2:a träningen...

Ett bra tips är ju att läsa tråden innan man ställer frågor. Såg att det var i dagstorp bilderna var tagna ja.
Jag ska dit och träna snart hade jag tänkt.:) Var hinderna bra?

Ja, hinderna var bra, lite nya utställda i år också, kul. Vattnet var väldigt högt bara, benen försvann på min långbente pålle.

Och jag vet vem du är. Har bara inte 100 koll på hur du ser ut.;)

Det är ju det som är det roliga...man föreställer ju sig hur en del människor ser ut och sen är det totalt annorlunda i verkligheten! Men jag tycker vi gör slut på den totala spänningen oss emellan och fikar i Vinslöv! :D

Det är ju det som är det roliga...man föreställer ju sig hur en del människor ser ut och sen är det totalt annorlunda i verkligheten! Men jag tycker vi gör slut på den totala spänningen oss emellan och fikar i Vinslöv! :D

Jag ska också till Vinslöv och vill också bli påhejad :angel: :D
Får man vara med och fika då?

Jag ska också till Vinslöv och vill också bli påhejad :angel: :D
Får man vara med och fika då?

Jamen självklart! Vilket gäng vi blir! Det är bara att PM:a sitt mobilnr när det närmar sig Vinslöv så bestämmer vi plats för fika!

håller med. jätte bra ide.

Det riktigt kliar i fingrarna när man tittar på resultaten i mantorp. blir så sugen. tur det bara är en vecka kvar tills debuten.:banana:

Ja, ska bli så kul i Tågarp!
Är det någon som kan skicka över det nya dressyrprogrammet för 90-klassen kanske?

Han såg jättfin ut! Pigg och glad. :)
Man riktigt såg att han sa: "Kom igen matte, släpp lite, jag kan själv, mkt snabbare kan det gå!" ;)

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 830
Senast: Görel
·
G
Övr. Hund Måste bara skryta lite och berätta att min älskade Cerberus (afghanhund för den som inte vet) fick uppflytt i freestyle i tisdags! Fy...
Svar
13
· Visningar
1 688
Senast: Galathea
·
H
Fälttävlan Jag vet att jag inte var ensam bukefalist i Trossnäs.... jag vet nämligen vem underbarn är nu :D men hon har inte skrivit något om sin...
2
Svar
25
· Visningar
2 773
Senast: Hunter
·
Övr. Hund Igår var det dags för sommarveckornas höjdpunkt- tävling :D. Min klubb i Uppsala anordnade tillsammans med Märsta så var funkis på...
2
Svar
21
· Visningar
1 762
Senast: Kibani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024