Vart har du Storm på bete?
Där hon alltid bor! Stallägarens har runt 50 ha betesmark.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart har du Storm på bete?
Tack Charlottee! Fin hon är Holly-tjejen! Hon ser ut att vara i ungefär samma hull som Silly. Jag tror också betet biffar på dem lite. Hur hög är hon nu?@Lagren Verkligen lik sin far!! Och jag kan se likheter med min (halvsyskon).
Jag har inte löshoppat min ännu, vill gärna hinna med det innan betet i juni, men annars blir det i höst.
@Mettan Vad kul att det går så bra och stort lycka till med löshoppningen idag!
KL.
Bilden är lite tokigt tagen, snett bakom sett, men för att vara innan betessäsongen ser mitt skrangel helt ok ut och får mig att hoppas att hon slutat skjuta iväg på höjden så
@Mettan hon är ju jätteduktig! Kul med film på fina tjejen, verkar lita på dig till 110% och ser så snäll ut
Har Silly släppt all vinterpäls redan? Blääääääänker!
btw, jag äääälskar färgen på benskydden
Hollie var 164cm sist (ngr veckor sedan) men ögonmåttet säger att hon har vuxit igen...
Tack @MattiZ! Vad roligt att det går bra att hänga på honom. Känns väl som ett stort framsteg när man har gjort detHade varit kul att se lite bilder på fina Cash igen.Fin fina Silly! vad duktig hon är och hennes tecken smälter man ju för som smör
Min plutt har nu blivit hängd på av mig och ledd framåt en liten liten bit. Och allt går bra, men han vilar mycket och är mest i hagen nu, ser att de ligger ner i hagen mer än vad de står upp känns de som så han kanske växer. Ser fram emot att mäta höghuset på hans födelsedag Vi ska även ta upp tömkörningen snart, om jag får lite mer tid över x)
besökte täbybutiken för första gångne i helgen, måste träffat din tränare då för just den storyn råkade jag överhöra! alla var väldigt imponerande, det lät som ett kap
@JG hur har kastraktionen gått? Blev det liggande eller stående?