Sv: 11rnas tråd, del 3
Och jag tycker charmen med rasen är att det finns ett väldigt brett spektra på hur de "ska" se ut. Tycker Kaxes färg är tämligen tråkig faktiskt, även om han bär upp den väl.
Jag tycker han har sett lite "tärd" ut (kommer inte på något bättre ord, men det har synts att han inte kunnat lägga energin fullt ut på att växa) men tyckte han såg finare ut nu. Väldigt tråkigt om det inte är så.
trevliga bilder på dina snygga herrar! jag säger bara Kaxe underbar färg, det är så nordsvenskar ska se ut
Och jag tycker charmen med rasen är att det finns ett väldigt brett spektra på hur de "ska" se ut. Tycker Kaxes färg är tämligen tråkig faktiskt, även om han bär upp den väl.
z har faktiskt varit väldigt tunn en period nu, pga infektionen tror jag, men nu har gräset gjort sitt och han ser redan bättre ut. Bilden är nog också tagen i en fördelaktig vinkel, han är betydligt smalare i verkligheten tyvärr.
Han verkar dock må bättre ännu från infektionen (även om såret kletar gult fortfarande) men han är pigg och glad. Idag filmade vi båda pojkar på ridbanan och blir glad över att se vilket register gångartmässigt han verkar ha, samtidigt som jag blir otroligt ledsen att se honom oren fortfarande och faktiskt halt och inser att det troligtvis är kört.. riktigt j*vla kört
Jag tycker han har sett lite "tärd" ut (kommer inte på något bättre ord, men det har synts att han inte kunnat lägga energin fullt ut på att växa) men tyckte han såg finare ut nu. Väldigt tråkigt om det inte är så.