Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va kul att ha fått möjlighet att få träna på sådana läromästare, ser grymt fin ut!
Och ikväll har han fått gå bredvid farbror igen för att få känna på skaklarna, lite upprepning helt enkelt! Det var som om det var senast igår, ingen som helst reaktion, bara samma härliga energi och framåttänk som alltid! Öronen framåt och pigg som en lärka! Han är så rolig min lilla fluffis. Det blåste ordentligt idag och farbror var pigg och ville inte alls stå still. Men Balder var superduktig och stod lugnt och väntade medan matte fick påminna äldre herr nordis hur man uppför sig.
Alexandra_W: Din måste vara en av de sötaste ponnyerna jag har sett
Han har alltid suttit fast med det här repet, men i början gick han bara med grimma. Sen fick han ha på sig sele, sen sele och träns under grimman, sen fick han släpa ett rep på utsidan och sen en skakel. Men däremellan har jag ju tömkört honom och så själv också, inte bara bredvid farbror. Men det har varit det perfekta sättet att introducera nya grejer eftersom han då lär sig att Prinsen inte är rädd för det så då är det okej. Därför accepterar han det utan problem även sen när han får ha det själv.