Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 11-orna

Jättefin teckning och den ska verkligen bli spännande att följa:)! Har ni något namn på gång till honom?

Oj, jisses det var pengar det! Härligt för F-L att hon äger mamman:). Borde inte vara helt svårt att sälja årets unge-kanske tom till Emma Hindle själv;). (Sen tror jag inte att Brisbane kommer att gå in som förstahäst i hennes stall direkt eftersom hon har tre andra riktigt bra GP-hästar).

Godmorgon alla pigga o glada...

Man kan ju absolut hoppas att han är värd sin vikt i guld :)
FÖr han är mycket trevlig...

Nej inget namn ännu. Kallas Puh men vi funderar lite på Optimus. Men vi är inte helt säkra ännu... :)
Så det kommer mer uppdateringar om det inom kort... Det måste ju vara ett namn som passar.

Här kommer bild på tjejen:laugh:

33xjyw6.jpg

007.jpg

Vackert sto föl E: Chirlon U: Miranda föddes kl 00.30 i natt.

Allt gick perfekt. Hittade direkt till spenarna o hade inga problem att ställa sig upp.... Vilken prakt fölning... UNDERBART!
Fler bilder kommer nog under dagen

Åh så fina föl ni fått, inte alls avis :angel: Sålde mitt dräktiga sto i höstas då jag tyckte jag behövde dra ner på antalet, men nu så är det nästan så att jag ångrar mig när jag ser alla fina fölungar.

Grattis allihop och lycka till ni som väntar !

vilken snygging du har fått igen! ditt orlando sto är väldigt likt mitt såklart kan mycket bero på den nyliga dräktigheten men hon ser ut liksom mitt väldigt muskligt, högställd med ganska brett ansatt hals.... mycket snyggt par! ska du avla vidare på henne eller ska stoet börja tävla? :)

Fick årets nummer två i fredags. En stor snygg kille som är väldigt rörlig!

Det blir en Mohawk e Monte Bellini - Orlando - Indoctro

ostergarden

ostergarden

Elin, bägge dina föl ser superfina ut! O mammorna med! :P

Bamora har haft förvärkar, hon låg i hagen o stönade i 20 minuter, öronen åkte rakt ner på sidorna o hon stoppade huvudet i min famn :) Sen gick hon upp o åt som om inget hade hänt. Känns som om det krävs en del för att jag inte ska vakna när de är dags :P

Tack, jag är så himla nöjd med årets föl. Och mammorna är fantastiska de också! :)

När är det Bamora ska ha? Spännande!!!

9 maj har det gått 335 dagar. Så om 2-6 veckor dårå ;) Hon är fortfarande pigg, rullar sig typ 5 ggr per dag, rullar runt hela vägen :) Så jag tror att jag börjar vaka runt månadsskiftet. Såvida inget drastiskt händer. Hon har lite juver på morgonen, men på kvällen är det nästan obefintligt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 217
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
830
Senast: Freazer
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 664
Senast: Karro-Lina
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 979

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare

Omröstningar