Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Oj, jisses det var pengar det! Härligt för F-L att hon äger mamman. Borde inte vara helt svårt att sälja årets unge-kanske tom till Emma Hindle själv. (Sen tror jag inte att Brisbane kommer att gå in som förstahäst i hennes stall direkt eftersom hon har tre andra riktigt bra GP-hästar).
Man kan ju absolut hoppas att han är värd sin vikt i guld
FÖr han är mycket trevlig...
Nej inget namn ännu. Kallas Puh men vi funderar lite på Optimus. Men vi är inte helt säkra ännu...
Så det kommer mer uppdateringar om det inom kort... Det måste ju vara ett namn som passar.
Vackert sto föl E: Chirlon U: Miranda föddes kl 00.30 i natt.
Allt gick perfekt. Hittade direkt till spenarna o hade inga problem att ställa sig upp.... Vilken prakt fölning... UNDERBART!
Fler bilder kommer nog under dagen
Åh så fina föl ni fått, inte alls avis Sålde mitt dräktiga sto i höstas då jag tyckte jag behövde dra ner på antalet, men nu så är det nästan så att jag ångrar mig när jag ser alla fina fölungar.
vilken snygging du har fått igen! ditt orlando sto är väldigt likt mitt såklart kan mycket bero på den nyliga dräktigheten men hon ser ut liksom mitt väldigt muskligt, högställd med ganska brett ansatt hals.... mycket snyggt par! ska du avla vidare på henne eller ska stoet börja tävla?
Elin, bägge dina föl ser superfina ut! O mammorna med! :P
Bamora har haft förvärkar, hon låg i hagen o stönade i 20 minuter, öronen åkte rakt ner på sidorna o hon stoppade huvudet i min famn Sen gick hon upp o åt som om inget hade hänt. Känns som om det krävs en del för att jag inte ska vakna när de är dags :P
9 maj har det gått 335 dagar. Så om 2-6 veckor dårå Hon är fortfarande pigg, rullar sig typ 5 ggr per dag, rullar runt hela vägen Så jag tror att jag börjar vaka runt månadsskiftet. Såvida inget drastiskt händer. Hon har lite juver på morgonen, men på kvällen är det nästan obefintligt.