Sv: 11-orna version 2.0
Men vad roligt med bilder och filmer! Din var himla lik min faktiskt!
Lite ljusare bara.
Yttik: Awwww!
Tänk att de varit så små!
KL
Ja, här är inte problemen borta än... Först var det problem med vänster fram, sen var det höger fram, nu är det höger bak...
Alltså jag blir bara så fruktansvärt less, bara väntar på att vänster bak ska ge med sig också, det är ju bara det som fattas.
Igår kväll kom han ju som sagt in och såg oren ut, då tänkte jag att det såklart måste vara nå skit med framfoten. Men i morse när jag lyfte den foten för att titta ville han först inte lyfta alls, men det såg det superfint ut, och han verkar inte alls ha ont i den, men sen fattade jag ju vad problemet var - han vill inte gå på höger BAK.
Det är ju klart att han blir oren fram också när han måste avlasta bakbenet så mycket som han gör...
Jag blir snart galen på riktigt. Hur kan en så liten ha så mycket problem!? Nu är jag inte ens säker på om det är hoven den här gången. Jag tyckte då i morse att han hade puls i kotan, men senare när jag kände på honom tyckte jag inte det längre. Men halt är han så förbannat. Han haltar mest när han precis ska igång liksom, sen när han skrittat ett par meter är det som att det blir bättre.
En annan tanke som slog mig var då att han kanske gått omkull och sträckt sig ordentligt, eller vrickat sig eller nåt, för så som han kutade när han "återvann friheten" så vore inte det så speciellt konstigt... Men vrickning kan jag utesluta, ingen svullnad eller värme nånstans, alltså sitter det isf högre upp eller i hoven.
Ingen som har nån teori!? Det känns så himla konstigt om han skulle åkt på en TREDJE hovböld på lika många veckor...