@Catrool
Ååh så snygg han är, vad kul att det går framåt för er =D
Tack, ja precis. Sluta när man det går bra, bara dumt att fortsätta även om det är kul som du skrev.
Tror även det gjorde mycket igår för idag trampa hon på som förut, min lilla prinsessa var tillbaka

Inget test/stopp överhuvudtaget idag

Däremot märkte vi att tösen haltar lite lätt på ena fram, märktes lr syntes inget i skritten dock utan bara traven.
När jag hämtade henne idag och vi gick ner för lilla nedförsbacken så såg man något litet snubbel lr om hon klev på en sten (ligger massa lösa stenar där) så trodde inte det var mer än typ det, att hon ömma till pga en sten.
Pigg och framåt när vi red ut, behövde inte använda spö en ända gång, men fick driva på ibland för hon har en förmåga och somna på vägen

Kändes hur fin som helst som sagt tills vi började trava. Snyft..
Och jag slutade då och försökte känna på i skritten så bad om lite mer ökning och ingenting där så tänkte att då kanske det är bootsen som sitter och klämmer (dom kan göra det om hoven vuxit sig lite bred/lång) och provade därför lite trav igen men samma visa där, man såg lite igen. Men något steg ibland såg man inget heller.
Så till slut hoppade jag av och tog av henne bootsen och hoppade sen upp med fulla händer av saker

Och skrittade först en bit och sen bad jag om trav igen och det syntes iaf så jag tror inte det var bootsen.
Däremot såg jag innan vi for ut att dom spruckit en hovböld i ena hörnet på utkanten av hovväggen bak vid ballarna, dock är det på motsatt ben av det jag tycker hon är halt på.
Men det ben hon är halt på har hon också ett hål, dock hålvägg som vi kämpar med att få bort. Vet inte om det kan ha och göra med det kanske?
Så tänkte jag skulle ringa hovis och be henne komma och kika, för jag kan inte hitta några fel, ingen svullnad, värme lr sådant och hon är inte superhalt.
Av alla dagar då hon går som hon brukar då är hon halt, what???