Här blir det fortfarande inte riktigt som tänkt sen jag kom hem från Örebro.
Jobbat lite extra och packat inför flytten som egentligen skulle ske nästa helg MEN igår kväll fick vi beskedet att vi redan IDAG fick hämta nycklarna så vi har flyttat hela kvällen.
Iof så har jag inte velat störa med och plocka ur mina ur beteshagen sen släppet i söndags så det hade inte spelat någon roll.
Idag däremot plockade jag ur dom en och en och borstade och donade med dom, men inget mer.
Fick lite godis, Miraz fick gå utan betesreduceraren från typ 15 tills 22 idag, vilket hon njöt utav. Smaska i sig en massa gräs
Hon har givetvis börjat få skav på sidor och under, vid käken. Fattar dock inte hur för grimman är lös, den ligger inte an. Lr tja, kanske när hon går nere och betar det kollade jag inte riktigt
Så imorgon ska jag köpa pälsskydd, eller sådana där nosluddsset som jag kan trä på överallt. Nu ska hon iof inte ha den så länge till, hoppas jag.
Vet inte när jag vågar låta henne gå utan bara, jag kommer nog göra som jag gjorde sist, en dag utan och nästa på, sen utan osv. Köra varannan dag.
Vill inte sluta helt tvärt liksom, sen ökar jag på med en dag till utan titt som tätt.
Imorgon ska vi fortsätta med resten i lägenheten så det kommer nog inte bli något rida då heller, men lördag och söndag hoppas jag att jag ska få komma ut på en tur, med lite tur