Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas du får något bra napp i stalljakten!
Jag kollade ju Adrielles tänder igår. Med blandat resultat. Hon hade en stor hake vi fick ta bort men det som oroade mig var vargtänderna. Vargtandsoperation och caslickoperering var en förutsättning för köpet och säljarna gjorde båda delarna. Jag pratade med vetrinären efteråt och han oroade sig lite över att det kunde finnas någon flisa kvar på vänstersidan eftersom vargtänderna var så stora och oerhört splittrade av bettet. Därför ville han att jag skulle göra en extra tandkoll. Men det såg ut som att halva tanden var kvar på vänstra sidan! Eller om det möjligtvis är en kindtand som sitter väldigt nära men det ser inte ut som på andra sidan.
Jag måste åka iväg till klinik för att säkerställa detta och är det vargtand kvar blir det ju ytterligare 14 dagar utan bett plus kostnaden att ta bort den. Och måste jag åka till stora kliniken går en hel dag plus en massa bensin. Suck!
Kul att det gick så bra! Men kan inte se filmen.
KL
Här kommer en liten filmsnutt på Kaptenen från idag när han fick gå bredvid. När han gick bredvid rockarden hade han fullt sjå att hålla koll på vattenpölarna - brydde sig inte ett skvatt om själva rockarden, tog i skalmen några gånger utan märkvärd reaktion. Tyvärr är hjulet på rockarden lite för långt ut så om han hamnar lite efter farbror kommer han åt hjulet med bakbenet, så man får vara på honom med pisken och flytta ut honom lite.
Hemma på lägdan blev farbror jättehet och Kaptenen löjlig och skulle försöka busa. Så han skulle bita på allt och på farbror och springa fortare osv. En gång tänkte han köra sitt vanliga race och helt enkelt tvärnita för att skita, HAHA! Tji fick han för farbror drog med honom samtidigt som han fick pisk på rumpan. När man tömkör spelar det ingen roll om man går på honom, han bara SKA stå stilla på toaletten! Men kombinationen idag gjorde visst susen. Efter att vi snurrat runt lite på lägdan slutade han bråka och gick lugnt och sansat bredvid. Lite tveksam när han skulle gå i innersväng men det får man vara i början.
Duktig pojke!
Film finns här!
Aha! Tack för info! Hur länge går dem sydda då?
Men vad trist med sådant här.
Hoppas det går bra med allt!
Men om det är så att det ev är en halv vargtand, då måste dom ju haft en riktigt dålig en som drog dom hos den förra? Jag menar, dom spolar ju ur och kollar plus att man ser om tanden är hel..?
Stackare!