Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detta är en sådan jättebra tråd med många intressanta diskussioner som lyckligtvis inte skenar iväg. Det är så tråkigt när människor inte kan ge konstruktiva svar.
Jag har en liten -07, med betoning på liten. Tyvärr är min lilla bara 156! Hjälp! Önskar att det funnits något som man kan ge dem så att de växer mera. Jag ber innerligt om att hon kommer att växa mer under våren och betet i sommar. Man har ju hört om vissa hästar som växer sent, men sådan tur brukar vanligtvis inte jag ha.
Detta är en sådan jättebra tråd med många intressanta diskussioner som lyckligtvis inte skenar iväg. Det är så tråkigt när människor inte kan ge konstruktiva svar.
Jag har en liten -07, med betoning på liten. Tyvärr är min lilla bara 156! Hjälp! Önskar att det funnits något som man kan ge dem så att de växer mera. Jag ber innerligt om att hon kommer att växa mer under våren och betet i sommar. Man har ju hört om vissa hästar som växer sent, men sådan tur brukar vanligtvis inte jag ha.
Min lilla pålla rider jag ett par gånger i veckan i alla gångarter och det går riktigt bra. Oftast har hon bra framåtbjudning och positiv till det vi gör. Dock känns hon väldigt ranglig och tappar höger bog jättemycket. Jag vet inte om detta gör att hon därför ofta går utåtställd i höger varv när jag rider.
Nu skulle jag ju vilja ha lite tips på vad man kan göra med sin lillla bebis för att underlätta för henne själv... Hon behöver runda sig mer och arbeta i en mer ändamålsmässig form. Just nu går hon med huvudet rakt fram med ett oftast bra stöd på bettet. Men jag skulle vilja att hon söker sig mer neråt/framåt och runda ryggen mer. Är det förtidigt att börja böja henne lite och jobba in hennes bog. Det känns som om att där är nykeln till att hon blir mer balanserad och rund, men jag vet inte. Tips önskas!
Ang. treårstesten så är vet jag inte om det är lönt att visa en sådan liten häst som min. Vad skulle ni göra.