10 i bedömning

Amore

Trådstartare
Det är inte så ofta man ser en 10 i bedömningar tycker jag... Vilka (främst hingstar) har fått 10:or? (främst i Sverige...) Just nu står det still i hjärnan men kan komma på två:

Askur från Håkansgården har fått 10 för pass
Ypsilon frá Holtsmula 10 för man/svans

...sen då... :banana:

Sv: 10 i bedömning

Hvinur har ingen 10:a i sin bedömning och är aldrig visad på Island (men två gånger i Danmark).
Däremot har han fått några 10: or för tölt på tävlingar.

/Malin

Har inte Skulasons sto, kommer ej ihåg vad hon heter - men hon är från Wreta, Nattfaradis? Hon har väl 10 för trav?

Mycket på exteriören, men finns det någon som har fått någon 10.a för gångarter på sin bedömning?

Även Thyrla från Lilla Årnebo har 10 på tölt. Gustur frá Grund som varit inlånad till Sverige har 10 på trav och Hryðja frá Hvoli som är svenskdelägd har 10 på pass.

Under visning i DK förra året valde Joi att sista sträckan, sista ridningen för dagen av alla ekipage, visa PASS på den dittills omtalade fyrgångaren Hvinur. Eftersom domarna var på väg hem så blev det som det blev och tian halades upp, för TÖLT.
Vad säger man?! :confused: :(

Under visning i DK förra året valde Joi att sista sträckan, sista ridningen för dagen av alla ekipage, visa PASS på den dittills omtalade fyrgångaren Hvinur. Eftersom domarna var på väg hem så blev det som det blev och tian halades upp, för TÖLT.
Vad säger man?! :confused: :(

Bara en fundering, du menar Garri och inte Hvinur eller??

Förlåt. Så klart det var Garri.
Jag var nog inte vaken än. :o :o :o

En snabb sökning i Worldfengur ger att på bedömningar i Sverige har 10:or delats ut för:
Tölt Thyrla från Lilla Årnebo
Trav Nattfaradis från Wreta
benkvalitet Freyja frá Tumabrekku
Hvesta frá Tungu
Diva från Gategården
hovar Diva från Gategården
Nattfaradis från Wreta
Man och svans Fluga från Kvarnbacka gård

Gällde frågan hästar som befinner sig i Sverie oavsett var bedömningen har varit så får det bli en ny sökning.

En snabb sökning i Worldfengur ger att på bedömningar i Sverige har 10:or delats ut för:
Tölt Thyrla från Lilla Årnebo
Trav Nattfaradis från Wreta
benkvalitet Freyja frá Tumabrekku
Hvesta frá Tungu
Diva från Gategården
hovar Diva från Gategården
Nattfaradis från Wreta
Man och svans Fluga från Kvarnbacka gård

Gällde frågan hästar som befinner sig i Sverie oavsett var bedömningen har varit så får det bli en ny sökning.

Väntar på ett barnbarn till Nattfaradis:love:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 877
Hemmet Vi är två långhåringar i hushållet som tappar massa hår hela tiden och hur ofta jag än försöker ta och fånga upp drivorna som samlas...
Svar
2
· Visningar
450
Senast: Motacilla
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 175
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 276
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Hur får man barn att leka hemma?
  • Vad gör vi? Del CCVIII