10 årsjubileum

Crossline

Trådstartare
Nästa månad firar jag och min sambo 10 år tillsammans! Jag skulle vilja ge honom en present som håller, har ni några tips? Han har redan ett halsband som han använder dagligen och inga andra smycken är intressanta. Han gillar fonder/aktier, teknik och musik typ. Kan man köpa en fond till någon? :cautious: Eller är det tråkigt? Annars tips på vad som helst! Han fyller 28 i år för övrigt.

Jag firar fyra år med min sambo i helgen och ska ge honom en canvas-tavla av en bild som min kompis tog på oss i våras. Något sådant kanske vore nått?

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 654
Senast: Whoever
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 982
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 491
Senast: miumiu
·
Tjatter Nu behöver jag lite inspiration från alla kreativa bukefalister! Min sambo fyller år om ca två veckor och jag skulle vilja ha idéer på...
Svar
12
· Visningar
1 300
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • Bildtråd