1 månad sedan han dog..

P

ponnyryttaren

Och det är så tomt här.. Jag pratar om min gammla katt Tusse.. Han fanns alltid där när man kom hem, man var aldrig ensam.. Det går inte en dag utan att alla vi i familjen saknar någon att komma hem till, någon som kommer springande och jamande när man kommer med bilen osv..

Så nu när den mesta sorgen har släppt har vi bestämmt oss för att skaffa en ny liten katt:) :crazy: Det känns både roligt men ändå lite konstigt, att en annan katt ska få ta Tusses plats..

Så i dag ska vi åka till ett katthem och titta på katter:) Är lite spänd, hoppas på att vi hittar en:)

Onödig tråd, men kännde att jag behövde skriva lite..

Sv: 1 månad sedan han dog..

säg till om du inte hittar någon på katthemmet, vi har 3 små tottar över här hemma :p

Liknande trådar

Övr. Katt Idag finns inga ord. Bara tårar och ett oändligt svart mörker. Ensamhet och en brutal och obarmhärtig sorg som sliter i bröstet. Elvis...
Svar
16
· Visningar
2 278
Senast: Eva S
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 303
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 623
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 064
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Kattbilder #10