Sv: 09rnas tråd!
KL
Igår åkte min 05:a (Mamman till 09:an) iväg till en tjej på foder. När den tjejen var här och hämtade henne så tyckte hon Fille såg större ut än 160, så jag blev ju tvungen att mäta honom.
161 när han stod o sov, och ytterligare några cm när han spänner upp sig... Prognosen på 163 vid vuxen ålder känns inte längre som någon omöjlighet... Jag trodde ju han hade växt klart som 2 åring då han inte har växt sen dess, men jag hade fel. Vet inte riktigt hur jag ska känna för detta... Men ju större han är desto bättre på dressyrbanan antar jag.
Red även igår, det gick riktigt bra! Vi jobbade lite i form här o där, flyttade för skänkel där han tyckte saker var farliga och för en gångs skull så svarade han precis som jag ville! Innan har vi fått diskutera sånt ett tag, men han har ju vilat så polletten har väl trillat ner!
Är ju mkt efter er andra, och turen blev 5 km, varav kanske 2,5 blev ridning, och efter 3,5 km dog energin totalt! Troligtvis så växer han väl fortfarande, och är väl lite trött eftersom han nu går med sin son i hagen och de busar hela dagarna.
Vet inte om jag har lagt upp bilderna redan eller inte, men...
och hans son!