Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man får tacka. Trevligare feedback än så kan man som domare nästan inte få.Älskar dina "domarinlägg" Natasha! Hade varit såååååå kul att rida för dig nån gång i nån tävling!
Min klubb anordnade nyligen en kväll med inbjuden MSV C domare, dvs hon dömer upp till den klassen, som på ett fantastiskt pedagogiskt sätt gick igenom vad man ska visa i LC, LB och LA för att få bra poäng och hur man ska rida! Hennes röda tråd var att domaren vill se att ekipaget är "på rätt väg", dvs man kan ha nån miss här o var men ändå få bra poäng totalt för man har rätt form, bakbenen på plats och är för klassen "på rätt väg"! Tänk om fler domare kunde ha den inställningen...
Det där ser ju ut som något jag skulle våga - om hästen är snäll och inte drar iväg... Men vänta nu... Hajjerna är ju inte så långt från mig! Får lägga det där på minnet tills Nalle blivit mer stabil. Ska kanske löshoppa honom först igen innan jag ger mig på upppsuttet med tanke på att han man inte kan lita på att han är helt stabil bak.Kul Natascha! Snart är ni riktigt igång.
Själv vågade jag mig iväg o hyrde Hajjernas terrängbana igårkväll. Hade gott stöd av fio och en av mina andra vänner när vi skuttade runt de allra lägsta hindren. Känns iaf som om vi bara får köra på i vår takt så kommer detta att snart vara ett minne blott, min lilla häst är iaf en klippa att styra runt!
Sen var det lite utlovade filmer från lördagens FT.
Vad kul att det går framåt!!!Sommarens bästa händelse hittills, enligt Nalle!
Med tanke på hur skeptisk han var till att bli duschad (på benen) i våras, så är jag rätt nöjd med framstegen.
Och så har jag äntligen vågat be om trav uppsutten på uteritt. Det var lite ovant och ostadigt (för Nalle) men i övrigt helt odramatiskt, så nu kan jag knappt vänta till nästa gång. (Litet uppehåll för höbärgning denna veckan.)
Jo, han ser verkligen fin ut!Åkte på utflykt idag. Det var spännande med ponnyridning (massa små barn och shettisar) en bit ifrån paddocken och det gjorde honom lite spänd = stark = lite gapig tyvärr. Sambon fick åka med som lasthjälp och det är han som fotar. Mamma filmade men jag tror inte att det är någon idé att lägga upp tyvärr, fokusen bråkade så det är bara bitvis som är osuddig -jättesynd för jag ser att han såg fin ut.
Jättefina foton!!! Fattar inte hur ni bär er åt för att få så bra bilder! Imponerad!!!Åkte på utflykt idag. Det var spännande med ponnyridning (massa små barn och shettisar) en bit ifrån paddocken och det gjorde honom lite spänd = stark = lite gapig tyvärr. Sambon fick åka med som lasthjälp och det är han som fotar. Mamma filmade men jag tror inte att det är någon idé att lägga upp tyvärr, fokusen bråkade så det är bara bitvis som är osuddig -jättesynd för jag ser att han såg fin ut.
Jättefina foton!!! Fattar inte hur ni bär er åt för att få så bra bilder! Imponerad!!!