Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad roligt att så många börjat komma igång igen! Nu är jag hemma från min lilla resa och min snälla hovis kommer på lördag så att vi får på skorna igen så att jag kan börja rida.
Så nu kanske jag kan byta upp mig från det här.
till det här.
Dock lär det dröja en liten stund innan vi hittat tillbaka till den formen
Vilken fin skimmel, väl ridet ! Kl. Idag ska jag å hästen ta första lektionen i long reining. Ska bli såå kul. Vill gärna ha det som komplement till ridningen i vinter och kunna lära honom rörelser och samling från marken.
Ska ta bilder men hinner nog inte få in dem här före jag får semester.
Tänkte rida min lilla Donna ikväll, de har stått inne hela dagen pga bromsar och andra insekter. Åh vad jag längtar, tänkte prova hoppsadeln och se hur den känns, tycker den ligger ganska bra på henne men vet inte riktigt.. ingen som är sugen på att ta en titt i sadellista tråden?
Grand Prix har fått ärva en del av min förra hästs grejer, men täckena på 165 var lite stora, likaså sadelgjordarna.
Han tackar så mycket! Han var i riktigt bra form då. Nu ser han mest ut som en jämnfet falukorv
Angående sadeln så tycker jag att den ligger helt ok. Så jag hade allt testat att rida i den, sen kommer hon nog behöva en vidare bom när hon musklat sig mer. Så ligger den still när du rider hade jag använt den
Hästhantering
Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva.
Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Hundträning Har precis börjat lära in gungan med min yngsta hund som är lite drygt 13 månader. Hon verkar tycka att den är jätteläskig då hon råkade...
Hästmänniskan Okej, intressant läsning. Ja, där ser man. Platser och även sånt som raser spelar säkert in. Har lite dålig koll på priser, särskilt nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.