Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, har man inte det så är man i alla fall helt ensam om det (vet jag av erfarenhet ).
Va? Det är ju bara ponnyryttarna som har det på pay and ride.. har aldrig sett en vuxen med kavaj.. ljusa ridbyxor möjligtvis.
*kl*
Idag är jag så glad!! Vi har varit iväg på inomhusterräng idag och hästen var SÅ jäkla fin!! Efter uppvärmningen körde vi lite tempoträning i det 22x80 m stora ridhuset. 550 m/min brukar vara så snabbt vi kan, så vi körde på det. 1 minut åt varje håll och hon fick verkligen komma igång i den stora galoppen.
Sen när vi skulle börja hoppa hade hon kvar den här stora galoppen och då hade jag inte nåt svårt med avstånd heller. Hon blev arg när jag tog i henne, så jag hittade ett läge där jag bara stod upp (ÄLSKAR min nya sadel!) och hade tyglarna som sytråd, behövde jag reglera kramade jag bara handen om tygeln och hon lyssnade direkt. Vi hoppade lite bana med en hel del relaterade avstånd, vattenmatta och smalhinder (fodertunna). Hon har aldrig hoppat så bra, nånsin! Fantastiskt flyt och nästan bara bra språng. Jag lyckades paja lite i nån sväng och fick några sämre språng från en sämre galopp, men sen hittade vi tillbaka till den andra galoppen igen.
I den avslutande rundan hoppade vi den stora blå fodertunnan stående mellan två infångare, inga problem.
Har monstertenta den helgen, hade gärna gjort vadsomhelst annat än det...