07-ornas 14:ende tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 07-ornas 14:ende tråd

Haha, jag kollade också, hade aldrig hört talas om henne. :o
Kommer inte läsa där igen.

Jag läser lite mer eller mindre stora/små bloggar av folk jag känner och sedan typ Emilie Nyreröd, Matilda Holmström, Anna och William Nilsson Fryrer... Orkar inte med Nellie, Tyra, Linn och allt vad de heter :p

Jag får små panikångestattacker när jag inte har nåt riktigt att göra, men darlingen förbjöd mig att hitta nån annan adrenalinkickssport att syssla med istället. :meh:

:laugh: :laugh: :laugh:

Min sambo klagar ständigt på att jag aldrig kan sitta still och bara ta det lugnt. ;) Nu när mina hästar var borta på bete hade jag ju INGENTING att göra kändes det som, men då sa han att det var ju bra att jag hade alla mina odlingar så jag hade nåt att göra. Då slapp jag ju klättra på väggarna. :grin: Hm, mina odlingar skulle behöva tiodubblas om det skulle vara nog med underhållning! :p

Skönt att det går åt rätt håll! :)

Fiorano: Härligt med ett bra pass! Längtar efter att komma igång med Queenie också. :)

KL
Här händer inte just nånting än så länge. Väntar på hovslagaren och passar på att göra om i stallet så länge. Har gjort om innerväggarna i ena boxen och målat några väggar, dessutom fixar jag om i sadelkammaren. Har man inte att göra så skaffar man sig. ;)

Äsch bullshit! Varför ska du inte ha en bra häst? Du har ju alla förutsättningar för att ta henne vidare, å visst kan hon skada sig o bli obrukbar men då har du ju ännu ett fint avelssto!:D

Kl

Tyra är väl bukefalist? Är helt säker på att hon hängde på dressyr för några år sedan.

Jag får se till att ta ledigt från lösdriftsbygget nu nån helg och åka och kolla när hon tävlar :) Ska i alla fall se henne på Champion :d

:

Jag får små panikångestattacker när jag inte har nåt riktigt att göra, men darlingen förbjöd mig att hitta nån annan adrenalinkickssport att syssla med istället. :meh:

Du kan få hjälpa mig med mitt lösdriftsbygge...är uppe på hög höjd nu och jobbar, eller tillräckligt högt för att du ska slå dig om du ramlar - så lite pirrar det allt i magen att balansera omkring däruppe :p

Jag kanske ska sadla om och satsa på dressyr med min krökapånackenkanelbulleridningshäst :p

Vem är denna Tyra??
Googlar kommer till Tyra Banks?

Lät ju lite bättre iaf. Men ändå så tråkigt. Ni var ju på fin frammarsch.

Vouge; Jättetrist med din. Hoppas det bara är någon reaktion på skoningen.

Hunter; Kul att det går bra med din galning. ;-)

Tyra? Har nog kanske hört namnet när jag tänker men vad har hon gjort? Följer inga bloggar.

*kl*
Varit på annan terrängbana och annan tränare ikväll. Lite spänt i början men sen var hon som vanligt och vi hoppade flera nya hindertyper och även något lite smalare hinder. Det blev även hopp över stock både upp ur och i vatten. Jättekul!
Även denna tränaren tyckte vi var redo för start. Får se om jag efteranmäler till närmsta eller åker på stilterräng i Hermanstorp.

Till helgen nu blir det vanlig "pinnhopptävling". :-)

Jag brukar läsa hennes blogg och har tänkt samma sak. Tror inte hon hängt på dressyr på Buke, känns som man borde kommit ihåg de.

Nej kollade nu o jag såg att jag blandade ihop henne med en annan modell som hängde här. Kommer inte för mitt liv ihåg vad hon hette dock...:(

Hunter: Japp Champion ska bli såååå roligt! Är den roligaste tävlingen EVER att vara sekretariat åt!:love: Och med tanke på alla skador jag/häst haft i år så kan jag behöva nåt hästigt roligt!!!

Åh vad härligt med ett riktigt bra pass! Trist dock ang. tävlingssäsongen... Jag som nyss tagit hem min hinner endast med 2 tävlingar till detta år. Hade iaf velat rida 4st. Men men, man får inte alltid som man vill. Kanske kommer det upp någon klubbtävling.

Nej kollade nu o jag såg att jag blandade ihop henne med en annan modell som hängde här. Kommer inte för mitt liv ihåg vad hon hette dock...:(

Hunter: Japp Champion ska bli såååå roligt! Är den roligaste tävlingen EVER att vara sekretariat åt!:love: Och med tanke på alla skador jag/häst haft i år så kan jag behöva nåt hästigt roligt!!!

Åh va kul att fler ska till champion :) Ska ni tävla era hästar själva eller kommer ni bara vara där och titta bara?

Jag och Nelly rider 4 års kvalen även om hon är lite äldre men hon är ju så långt efter, möjligtvis att vi rider första 5årskvalet om hon känns bra! Vet dock inte om man får blanda så, har ni någon koll?

Vill att veckorna ska gå lite fortare nu så man kommer iväg :D

Åh, jag vill också rida där i år! Har dock inte ens tittar efter vilken helg det är eftersom jag fattade redan när snön smält att han inte skulle kunna gå i sin åldersklass. Har ni någon inomhustävling i höst som förra året? Fast ska jag få in något med i början av hösten nu så krävs nog ett mirakel, har bröllop och tävlingar och diverse aktiviteter kring min födelsedag samt besök för att hälsa på nyfödda barn i familjen på två håll... och det håller mig sysselsatt till slutet av oktober ungefär. Sedan ska jag visst hinna skriva en C-uppsats också, men vad ska man annars ha nätterna till..? :angel:

Jag kanske ska sadla om och satsa på dressyr med min krökapånackenkanelbulleridningshäst :p

Vem är denna Tyra??

Nån wannabe dåre med bekräftelsebehov antar jag... som dom flesta andra :meh:

Jag läser några bloggar ibland, mest ft då såklart! Anna och william är den som är bäst och mest seriös.. sen tittar jag in på Chasmirs blogg då och då det är väl i stort sett allt..

Nja alltså jag har hand om sekretariatet så tävla nåt själv skulle jag inte ha hunnit men sen är min häst skadad också så det är ju totalt uteslutet!:)

Du får rida vilka klasser du vill men du kan bara kvala till final i hästens egen ålderskatergori.

Inte dåligt att du lyckades komma med, anmälan blev totalt full på 1,5 timme så vi har fått sätta in en extra dag för att få med så många som möjligt! Första 4-års och 6-års kvalen går ju på onsdag istället för torsdag.

Undret: Nix filiokus vi kör en tävling i år that´s it.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok “Träna!”, säger de. “Det är superviktigt och bra för i princip ALLT!” Jo, jag vet. Jag är egentligen en sån som GILLAR att träna på gym...
Svar
3
· Visningar
1 244
Senast: Habina
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tittar ytterst sällan på TV, är inte särskilt intresserad av det och har inte tid. Visst kan det hända att det finns bra saker som...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Hejsan, Jag läser ofta här på forumet och jag vet och förstår att man ska låta sin häst "bo" in sig när den får nytt stall, ny ägare...
2
Svar
20
· Visningar
2 939
Hästmänniskan Hej hörni! Jag har ett problem jag skulle vilja ha hjälp med och jag hoppas jag "gör rätt" här nu på hemsidan då det är första gången...
Svar
14
· Visningar
3 270
Senast: AmandaJ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka