Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch så tråkigt. Du tror inte det kan ha att göra med pälsfällning/sättning? Eftersom hon är så känslig menar jag, hon kanske påverkas mer av andra än det?I går va jag på träning och hade mitt sämsta pass någonsin. Kommer dit och longerar lite innan och hon får sadeltvång. Kommer inte ihåg när de hände sist nu. Hemma longerar jag inte längre innan, utan springer en långsida i trav. I veckan satt jag också upp helt själv. Sitter upp och de går bra, travar ett par varv och hon känns ganska fin. Sen slår bromsen in och hon fryser fast. Vill inte gå ett steg. Jag får sitta av och tränaren tar henne från marken. Hästen är sur som ett bi och när jag sen sitter upp så är de kofasoner på hög nivå. Hon slår mot skänkeln och tjurar ihop. Även fast de blev bättre är de lååååångt ifrån bra. Jag blir frustrerad och undrar om de är något fel, men både tränaren och mina vänner som är med säger att hon ser superfräsch ut när hon går. I dag ska jag iväg igen, och de kan knappast gå sämre än i går. Att jag inte bröt ihop i går känns nästan konstigt, men de va sån katastrof att jag nästan skrattade. Men snart har bägaren runnit över......
Hon påverkar absolut mkt av de, men detta beteende är inte OK.Usch så tråkigt. Du tror inte det kan ha att göra med pälsfällning/sättning? Eftersom hon är så känslig menar jag, hon kanske påverkas mer av andra än det?