Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev ju fina bilder även fast de inte var på fotohumör.
Kl
Aprilia och jag kämpar på och det går lite mer framåt än bakåt för tillfället, så det känns ju bra. Är inte så hiskelit tjurig så länge man inte bryr sig när hon håller på. Dock får jag fixa henne själv med täcken och liknande då mesarna i stallet är rädd för henne. Såå stoora tuggor tar hon ju faktiskt inte.
Tanken är ju iaf att försöka komma igång med ordentlig träning iaf, åka iväg och träna, Det har ju inte blivit så mkt dels pga hon har vart mer lr mindre rabiat när man rider och sen den j*vla snön som aldrig försvinner.
Min bil gillar icke snö och min karl blev av med sin jobb bil med 4 hjuls drift. Så det känns lite lagom surt.
Försöker rida så gått det går på en halvplogad ridbana vilket går rätt ok så länge tant sköter sig och har alla ben i styr. Sen pulsar vi i 70 cm snö med jämna mellanrum. vilket är jobbigt tycker hon!
Men nu är tillochmed jag trött på snön, som i vanliga fall längtar till vintern mitt i sommaren..
Bjuder på en icke snö bild så kan vi längta lite tillsammans och hoppas på att det inte blir så mycket översvämmning när all snö får för sig att smälta bort.
På bilden är hon förövrigt 1 år och någon månad. Några veckor efter att vi köpt henne.
...men nog har han lyckats fälla en späd björk i hagen ändå