Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för berömmet, det spar jag för å komma ihåg senare
Jo angående sista filmen så är det svar ja på båda frågorna. Det är när hon äntligen slappnat av samt när jag travar av henne. Hon har inte så bra kondis än och det brukar vara så att när hon börjar släppa till och slappna av då lider det mot avtravning.
Och nej.... det är ju inte så lätt med formen då hon har en motor som gärna går på högvarv just nu men tycker ändå att hon lyssnar bra och väntar på mig så gott hon kan
Jag har en del unghästvana sen tidigare.. Om jag räknar bort det 4-åriga russet jag fick på foder som 10-åring (kunde ha slutat i katastrof, där höll min karriär på att ta slut..), så har jag haft en D-ponny som köptes som 5-åring, ridit och hjälpt till med en hel del andra ungponnyer/unghästar här omkring (allt från 3-åringar och uppåt), samt att jag har en 03a också som köptes som precis inriden hösten 2007.Förresten, hur många av er här har erfarenhet tidigare av unga hästar? För vilka av er här är er 04:a den första unghästen?
Förresten, hur många av er här har erfarenhet tidigare av unga hästar? För vilka av er här är er 04:a den första unghästen?