04:ornas tråd nummer sex i ordningen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 04:ornas tråd nummer sex i ordningen!

Åhhhh va fiiiiina ni är! och underbara bilder i det fina vädret! Det var längesen man såg er i dressyr utrustning, ni ser verkligen ut som ett fint dressyrekipage oxå! :D

Tackar :)
De är sällan som dressyrutrustningen är på, den hänger mest och samlar damm i stallet ;)

Fyy skäms!:p Ni borde ha dressyrutrustningen mer!
Ni är jättefina som både hopp- och dressyrekipage!:bump: Fast i och för sig så tror jag att din vackra pålle skulle passa i vilken utrustning som helst, som du hängde på honom - han är mumma!:d:d

Vilka härliga vinterbilder du o VR bjuder på. Tycker att bådas era pållar ser ut att muskla på sig om man jmf med bilder strax efter sommaren.:banana: När är det du ska rida LA:n med Q förresten ?

Haha, det brukar jag oxå skylla på:angel:
Dessutom tycker jag att det är lite läskigt att rida i långa läder ju!:o för min del är det så obalanserat fortfarande (är uppvuxen i kortkorta läder), men det är bara att träna antar jag:p

Calle har de hänt jättemkt med sen sommarn.
När han fick vila under hösten (jag var inte hemma då) så var de en helt annan häst när jag kom hem igen.
Så de är bara att konstatera att vilan är bra för dom ;)
På tisdag ska jag rida LA:3 på Q.. hoppas att jag kan få de på film men inte helt säkert då min filmare jobbar på tisdag.
VR: jag har egentligen inga stora bekymmer med långa läder, har ju faktiskt varit dressyrryttare ca 3-4 år innan jag gick över till hoppningen igen.

Nej, jag menade inte att du skulle ha problem med det.:) Utan jag råkade svamla om mig själv där:angel:
Din sits, både i hopp- och dressyrsadel är ju gudomlig!:bow:

Jo, jag håller med där.:) Fast han har väl inte musklat sig så jättemkt, pga all vila osv, men nu däremot så börjar det komma muskler.:)
Det som syns mest, sen sommaren, är att han fyllt ut så mkt mer i hull & storlek! Blivit lite maffigare:laugh:

Nä jag menade bara att jag inte kunde skylla på de heller.. att jag är obekväm med långa läder, för de är jag inte.:D
Gudomlig vet jag inte, finns en del o slipa på där oxå, främst sträcka på mig o få lite stoltare hållning men jag är ganska följsam iaf.

Åh jäklar vad fin han ser ut:d Älskar uppställningsbilden, ser ju nästan ut som en PRE:love:

Jag tycker det borde vara spöstraff på att visa såna fina bildet utan att få se film någongång:devil:

;) Supersnyggt!!!

Just det, glömde och säga at ni måste hålla tummarna för mig och Mity imorgon, ska vara med på en klubbtävling. Ska rida B:1an. Så håll alla tummar och tår för oss! Ska bli ganska spännande med tanke på att gumman fick vila idag, orkade verkligen inte rida idag, lämnade i huset kvart i fem och delade ut reklam i fem timmar, hem en vända sedan 8 h här på hotellet. Vad gör man inte för att ha råd med sin älskling:love:

Tack!:love:
Haha oops!, bäst att jag aktar mig då!:o:D
Men jag är verkligen för otekniskt för att klara av det där med film:o kanske inte är nån "tillräckligt bra" anledning, men det är så det ligger till.:devil: En gång skulle jag försöka ladda upp en video på photobucket, men jag hittade inte ens vart man skulle ladda upp den:crazy: Så jag känner mig väldigt "bakom flötet", vi ungdomar ska ju vara så himla tekniska - jag är visst ingen bra representant för min "årskull":rofl:

Guu så kul! Håller tummarna!:laugh:

Senast ändrad:

Underbara bilder! Ser väldigt trevligt ut :)

Uppdatering från oss:
Idag är det dags att rita kors i taket!
Gårdagens svullnad var som bortblåst, och hon gick helt RENT!

Jag gjorde ett försök till att tömköra.. men att köra en kruttunna som knappt gjort något på tre veckor.. :angel:
Vi fick nöja oss med att hon lugnade ner sig och slappnade av i överlinjen.

Men SHIT vad hon tappat muskler - var är min hästs arsle?! :mad:

Just det, glömde och säga at ni måste hålla tummarna för mig och Mity imorgon, ska vara med på en klubbtävling. Ska rida B:1an. Så håll alla tummar och tår för oss! Ska bli ganska spännande med tanke på att gumman fick vila idag, orkade verkligen inte rida idag, lämnade i huset kvart i fem och delade ut reklam i fem timmar, hem en vända sedan 8 h här på hotellet. Vad gör man inte för att ha råd med sin älskling:love:

Förstår att du inte orkade rida om du hade jobbat 13 timmar:eek: Skall iaf hålla alla tummar jag orkar för er i morgon, o det vill inte säga lite ska du veta. Är helt mör efter dagens träning vilket jag även tror gäller för min fyrfota vän som för första gången sen jag köpte henne var svettig efter ett ridpass:devil: Jäklar vad vi fick jobba men det var jättekul :laugh: Gillar verkligen min tränare. Längtar trots svår träningsvärk tills nästa gång:bump:

Håller tummar o tår för er!

Ellen är fint på G igen efter sårskadan.
Bara jag som är lite omotiverad just nu, antingen är det lervälling eller stenhårt. Jäkla skåne!
Blir så avundsjuk när jag ser era "snö" bilder.

Ska se om jag inte kan filma henne lite i veckan.

n1219063573_340004_1696.jpg

Åhh vad roligt :) Skulle vara kul att se en dressyrfilm på Pompa:d

Mity blir aldrig svettig när jag rider själv heller, det behövs en tränare som står i mitten och gormar så jag får "fingrarna ur" och rider på lite:p

Jag har tänkte på det, måste vara sjukt jobbigt att inte ha ngn snö. Det är min hatperiod i början av vintern när allt är hårt, men sedan kommer ju snön:love: Fast här uppe har det fasiken inte varit så roligt heller, kallare än -20 i nästan två veckor nu. Man blir ruggigt less på kylan:devil: Igår var det rena rama vårvädret -15 i stallet......:angel: Var ute och red för 3 dagar sedan vid 7-tiden på morgonen och då var det -26, fyyy fan vad kallt det var. Tårarna frös till is i ansiktet:D

Så nu längtar jag efter sommaren!! Trots att jag älskar snö så får det räcka med kyla nu tycker jag!

så blev Aprilia med, när hon fick vila efter championatet. 2 månader bara i hagen gjorde gott. första ridturen var hon helt underbar. och det har bara blivit bättre, så får hoppas det håller i sig. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929
Hundhälsa Min hund har fått artros. Det var väl lite väntat då hon inte var 100% ren på röntgen vid 1 års ålder (godkänt men inte helt rent) och...
Svar
18
· Visningar
3 288
Senast: movi
·
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 718
Senast: yamyam
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tydligt från första dagen jag fick hemvård att jag vill HELST inte ha besök efter halv elva för strumpor på morgnarna för mina...
Svar
0
· Visningar
1 065
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama