Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Tappar B-vitamintillskott sin verkan om man exponerar den för luft?!?
Vad jag egentligen funderar på är hur länge innan ett mål man kan...
Foder & Strö
Ska nu sälja mitt sto som har föl. Fölet är då 8 månader gammal. Han har stått själv i boxen länge på nätterna. Men han går fortfarande...
Foder & Strö
Gammelpållan har haft det lite si och så med sin hovtillväxt och jag har testat med flera olika preparat och mineraler åt henne. Hon har...
Foder & Strö
Tack alla som har hjälp mig med foderstater och allt omkring. Har hittat något som kanske kan kallas fett på pållan :bump:
Och har även...
Foder & Strö
Jag skulle vilja ge min häst linfrö under en period, men jag har ingen lust att skaffa vattenkokare till stallet bara för att prova.(Jag...
Hästmänniskan Det jag upplevt själv efter att haft hästar i olika stall, både ägt och varit medryttare är när en inte anpassat grupper i hagen på rätt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.