Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
..bättre sent än aldrig...
Vill någon hjälpa mig med 3 st foderstater??
Analysen:
TS 84%
Smältbart protein 30 g/kg foder
Energi 8.0 g/kg...
Foder & Strö
Finns det något sådant man kan ge till hästar? Min valack har en man som växer långsamt (har haft kort man sen i sommras) och jag skulle...
Foder & Strö
Vad ska man ge en häst för mineraler och vitaminer? Hästen jag är med ryttare till är sju år och jag skulle vilja veta vad ni skulle ge...
Foder & Strö
Jag undrar kort och gått vad det är för näring (ffa energi o protein, ej siffror) i fjolårsgräs? Finns det någon näring kvar över huvud...
Foder & Strö
Har en häst som är tunn över ryggen men fin i övrigt, 18 år och rids normalt dressyrarbete varvat med tömkörning och skogsturer. Tävlar...
Foder & Strö
Som sagt nu har hästen varit på sjukhuset i en hel vecka för diverse undersökningar och han ska få komma hem i morgon :bow:. Jag har ju...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.