Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag har fått erbjudande att köpa ett hö och fick då analysen, men jag fattar inget... Är det ett bra hö som är värt att köpa?
Ts 84%
Ca...
Foder & Strö
Hur mycket sanning ligger det i detta påstående? Har fått till svar i en tråd att jag ska absolut inte ge betfor för det "pajjar" magen...
Foder & Strö
Pratat med foderrådgivare fr Krafft, som hävdar att mitt hösilage med 6,6 MJ / kg foder ( ts 62%) kan utlösa korsförlamning. Tog kontakt...
Foder & Strö
Har köpt ett parti fjolårshavre och har gett det fram till jul. Vågar man fortsätta att ge av havren? Är det någon som vet om hästar kan...
Foder & Strö
\"Hästen -näringsbehov och fodermedel\"
Finns inte detta häfte till salu längre?
Har den ersatts med "hästens näringsbehov och utfodring" ?
Foder & Strö
Har minskat fibergi låg med 200gram och ökat 200g på kornet istället.Kraftfodret hon får är 600g fiberg låg och 700g korn.Alltså 1,3 kg...
Kropp & Själ Jag vill ha vetenskap i min hudvård, dvs de ämnen som faktiskt bevisat fungerar för olika saker. Jag vill inte ha parfym, eteriska oljor...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.