Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Hur gör man för att förvara hö så att det håller sig fint så länge som möjligt? Vi har tillgång till stalloftet och där är det ju ganska...
Foder & Strö
Jag köpte en varmblodsvalack på 18 år för ett tag sen. Hos sin tidigare ägare så hade de fri tillgång på hö i hagen. Hon körde ut en hel...
Foder & Strö
Är det någon som ger Hippo Müsli? Är det generellt sett bra att ge sk müsliblandningar, eller finns det några nackdelar? Tar hästen upp...
Foder & Strö
effter att ha frågat en rad foder experter hur länge soja håller så har jag inte blivit ett dug klokare, hur märker man att sojan börjar...
Foder & Strö
igår diskuterade jag med en annan i samma stall. Vi stod i ridhuset och hon sa nånting om att ponnyn dottern red är slö. Jag kunde inte...
Foder & Strö
Sitter och funderar över vetekli och dess näringsinnehåll.
I min ena foderstatsbok står det att vetekli innehåller följande:
MJ 9,6
SRP...
Foder & Strö
Håller på att göra en foderstat till min lille häst nu.. Var inne på "freefarms" hemsida. Och där står det att man ska ge soja, jag har...
Foder & Strö
Någon som har koll på Krafft nuförtiden? Det var ju så mycket tjafs om det för ett par år sen.....Att det inte var bra och att hästarna...
Skola & Jobb Otroligt intressant även med de inriktningarna i artiklarna, det är inte att underskatta hur vi bäst lär oss. Och precis som du skriver...
Hundavel & Ras Hej,
Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma).
Vi bor i Skåne...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.