Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
hur räknar jag ut vad min häst har för behov?
jag räknade efter ninas sida och fick fram att MJ skulle vara 61,36 men det andra då? hur...
Foder & Strö
Jaha, nu har ytterligare en häst i stallet börjat rata grusmineralerna! Vad ska man ta sig till? Den här lilla hästen får 52 MJ om dagen...
Foder & Strö
Hur noga är ni när ni köper hö?
Hur mycket kan ett hö skilja sig om det är taget på olika vallar, men vid samma tid?
Vi har köpt in ett...
Foder & Strö
Bara undrar, när de äter sin egen avföring vad är det då de har brist på. VIll inte ha svar som motion eller sysselsättning eftersom jag...
Foder & Strö
Som många andra före mig behöver jag nu lite råd...
Ska byta ut fibergi och havre till kornkross då jag får det inkluderat i stallhyran...
Foder & Strö
Skriver ett arbete om foder och ska förklara hur man räknar ut energibehovet. Problemet är att jag aldrig har gjort det tidigare och jag...
Foder & Strö
Vem skriver egentligen Kraffts nyhetsbrev (alltså inte "vem" som i vilken person, utan snarare funktion/egenskap/profession etc)?
I det...
Hästmänniskan Naturligtvis kan det hända. Men i mitt fall så under de senaste 10 åren så har jag bara haft en längre period med två skadade hästar där...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.