Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Hej! Ska sätta igång min flikka *tävlingshäst* mera nu, precis börjat intervall arbeta efter en lugn vinter.. Tänkte kompencera med att...
Foder & Strö
Ponnyn är åter igen halvlös i magen och fiser en del. Han äter bra och är pigg, men han blir med jämna mellanrum dålig i magen. Jag har...
Foder & Strö
Min häst gillar inte "grus"-mineralerna och jag trivs inte heller med dem.
Jag tycker att de bara ramlar igenom fodret och lägger sig i...
Foder & Strö
är det någon här som har erfarenheter av kraft breed eller kraft plus grön som det tydligen ska döpas om till, som tillskotts foder till...
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Juridik & Ekonomi Ja!
Skulle gärna publicera delar av mina journaler i en bok som jag själv skriver för då kan jag skriva in rättelser och kommentarer. Du...
Skola & Jobb Jag har läst om flera exempel att när någons barn får npf-diagnos så märker en förälder under utredningen att vänta … det här stämmer in...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.