Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Kan någon berätta för mig punkt för punkt exakt hur jag ska göra för att få en analys på mitt hö? Med betalning och vad det kostar och så?
Foder & Strö
Plötsligt har stoet o valacken gnagt av större delen av träet i boxarna, det ser inte klokt ut, träflisor där de gått fram!! Stallet är...
Foder & Strö
Har aldrig hört talas om detta tidigare, är det vanligt att man gör det? Är det bra eller dåligt att göra det, är syftet att dra ur den...
Foder & Strö
Kom och tänka på en sak..som jag aldrig har behövt tänka på...har nästan alltid haft hästar i bra hull, aldrig behövt banta dom.
Ni som...
Foder & Strö
Min häst äter just nu bara havre som kraftfoder,men han går inte helt okej på det,blir lite för "springig" osv..
Därför har jag funderat...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.