Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Har som så många andra inget eget stall till min häst utan jag hyr in mig. Det gör att man inte alltid kan eller får som man vill *suck*...
Foder & Strö
Hur mycket salt ger ni era hästar nu på sommaren? Jag lägger en matsked salt (vanligt salt utan jod) i min hästs betfor, men det kanske...
Foder & Strö
Är det bra för hö att stå ute och torka i balar, eller snarare tar det skada av det?
Solblekt blir det och en liten skvätt regn har det...
Foder & Strö
Jag har hamnat i den situationen att jag för första gången i mitt liv får välja foder HELT själv. Ingen annan kan inverka eller påverka...
Foder & Strö
När man öppnar en hösilage bal för användning, tar man av all plast?? Jag har 50 kg balar som bör räcka 3 dar åt gången. Ska jag ta bort...
Foder & Strö
Kanske finns en annan tråd om det här men jag hittade inte.
Har lite funderingar på hur man eg delar upp kraftfodret på bästa sätt.
Jag...
Foder & Strö
Undrar över hur jag räknar fram rätt balans mellan fosfor och kalcium!? Har ett föl som föddes i mars och som ska avvänjas under oktober...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.