Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Är det illa om man fodrar hästen innan man ska ut och rida/köra eller vad man gör?
eller är det mest bara kraftfoder som är dumt att ge...
Foder & Strö
Behöver er hjälp kloka fodervetare. Verkar denna foderstat vettig?
0,5 kg KRAFFT Lusern
6.0 kg Hö
0,5 kg KRAFFT Protein
0,5 kg Havre
50...
Foder & Strö
Jag har tvá ston, en shetlandsponny pá tvá ár och ett dräktigt (90 dygn) halvblod som är sju ár.
De gár i gräshage under dagen och stár...
Foder & Strö
ett annat Ts? Jag tog analysen från hösilaget men tog åxå hö från samma vall. Hösilaget har Ts på 54,9 och höet borde ju ligga kring 84...
Foder & Strö
Hur farligt är det? Jag har lagt märke till att min häst kommer få det i år. Ska jag ge mer fosfor så att kvoten blir rätt eller ska jag...
Foder & Strö
Denna stund har jag väntat med spänning på.
Trodde att jag skulle få ett hö med helt urusla värden i år, pga mkt sen 1:a skörd. Taget i...
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.