Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Blir hästen piggare av hösilage än av hö? Det florerar ett rykte om detta i stallet, det sägs att det beror på det är så mycket protein...
Foder & Strö
Jag har aldrig haft anledning att själv göra analys, men nu har jag min häst uppstallad där det förvånar mig att det inte görs. Ingen är...
Foder & Strö
Är det någon som har lust att dela med sig av några bra tips på hur man ser och känner att ett hö är av bra kvalitet? Det börjar bli dax...
Foder & Strö
Nu efter en sommars långt skönt bete så börjar gräset ta "slut" i hagen vilket gör att jag börjar tänka på att tillskottsfodra Novan med...
Foder & Strö
Har en fråga.
Hästarna går fortfarande på bete, men det börjar bli tunnt med gräs nu.
Hur är det, det som ev växer upp nu är det mycket...
Foder & Strö
Har en fråga. I stallet jag står finns det en del som använder helt korn som de skållar. Eller dvs. de gjorde det förut men nu tycker de...
Foder & Strö
Frågan står i rubriken.
Ska alla Granngården ta hem Hippos foder? Jag vill gärna ha tag i Hippo Lin Cubes men har inte sett Hippo-foder...
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.