Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Kanske en dum fråga.. Men jag satt och funderade lite angående pelleterade kraftfoder. Är det någon skillnad på kraffts och hippofoders...
Foder & Strö
Vi har funderar på att göra analys av både hö och ensilage, men problemet är nu att vi har 3 olika ensilage och 3 olika hö.
Hur gör man...
Foder & Strö
Vad är det egentligen som händer? Hur kan det uppkomma i en alldeles nyöppnad bal (utan hål i omslaget)? Hur farligt är det? Skall hela...
Foder & Strö
Måste erkänna att jag inte är/har varit så insatt i det här med att räkna foderstat. Men jag tycker att det är intressant och vill lära...
Foder & Strö
Jag har en liten fråga.. Lite korkad kanske, men jag har funderat på den här ett tag nu. Om man har sin häst hemma och inte inhyrd i nåt...
Kropp & Själ Åh, tack för tipset. Nu måste jag kolla upp vad polariserade glas är för något :bow:
Köper du själv eller måste man gå via optikern för...
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
Foder & Strö Nu blir ju detta väl långt från din ursprungsfråga men till viss del kan man ju kompensera för bristerna i grovfodret. Till äldre hästar...
Hästhantering Det är ganska vanligt att unga hästar har en period när de blir lite stökiga. Ofta när de börjar hitta balansen under ryttare och blir...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.