Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Vi har et eppletred i hage vid stallet, og det njuter jo hästerna godt av men nu undrar jag hur många äpplen man igentligen kan ge utan...
Foder & Strö
Skall analysera hösilage nu.Undrar hur många balar som jag skall plocka ifrån för att få ett så rättvist värde som möjligt.Får ju spara...
Foder & Strö
Hur e det nu igentligen ska an servera det tort eller blött helst??
HAr hört att det inte är så bra att blöta havren men men vad har ni...
Foder & Strö
Måste bara dela med mig av en ganska otrolig kunskap jag skaffade mig precis. Har i alla år fodrat hästarna med betfor till natta målet...
Foder & Strö
Skickade in min höanalys för en månad sedan och har inte fått något svar, ringde därför till labbet för att kolla hur det gick. Fick då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.