Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
har en häst i stallet som har börjat svettas oerhört snabbt, kan räcka med att trava några 100 meter sen e hon blöt på halsen, o att hon...
Foder & Strö
Har tänkt ge pålle flytande B-vitamin men eftersom jag inte gett det förut så blev jag lite tveksam när jag läste på flaskan att det är...
Hundavel & Ras Men ofta så hör man kommentarerna eller "förklaringen" att vi människor skulle tilltalas av trubbnosutseendet för att det påminner om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.