Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Har en kompis som äger ett fullblodsto. Hon rider den ganska hårt och ger den lite mat, enligt mig. Hästen får bara kraftfoder 1 gång om...
Foder & Strö
Vad kan man ge in gammal hingst som bara betäcker för hemmabruk nu för tiden?Han har fri tillgång på bra hö, men är för upptagen för att...
Foder & Strö
Har ni sett någon skillnad på betforn ? Vår betfor som vi har nu är väldigt mörk och smala långa betor, ser ganska äcklig ut när den är...
Gravid - 1år Idag var det verkligen stökigt på förskolan. Jag är fortfarande tveksam om H är redo. Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig ang...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.