Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Hej jag har en enligt mig ganska viktig fråga, är det normalt att fodret (hippo basic) luktar surt efter att jag blötlagt det och låtit...
Foder & Strö
Höet i stallet har dåligt med protein men massor med energi. Vilket ställer till problem... Jag behöver tillsätta protein och mineraler...
Foder & Strö
Jag har fått frågan om jag vill få några balar halm som har stått i 7-8 år. De skulle jag ha som strö i boxen i så fall, men vad skulle...
Foder & Strö
Hej, jag vill ge ngt i krubban efter hagen, samtidigt som jag behöver öka protein o fosfor. Vetekli är ju bra för detta, men låter inte...
Foder & Strö
Har en fråga om vad ni ger era hästar som gå ca 5 dar i veckan mestadelens i skogen, vanlig skogsridning.
Har en lättfödd arab kille på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.