Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Ska lämna iväg en provpåse hö på analys, dessvärre hann jag inte lägga brevet på lådan innan den tömdes. Måste jag göra om provet imorrn...
Foder & Strö
Vi har börjat ge fodertran till våra travhästar i hopp om att förbättra hovarna. Men en bekant till mig påstod att fiskleverolja klassas...
Foder & Strö
Nu behöver jag lite inspiration. Ni som står i stall där lunchpåsen ska finnas vid hagen, hur förvarar ni dem så att de håller sig torra...
Foder & Strö
Har en ungponny på 3 år,nyss ridits in och ska börja utbildas....vilket foder skulle ni rekomendera i denna foderdjungel? nu går den på...
Foder & Strö
Hur är det med sötningsmedel åt känsliga hästar? ponnyn får lätt tjock nacke så jag ligger på så låg sockerhalt som möjligt. Börjar läsa...
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.