Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Skillnad på kraffts vita mineraler och granngården avel?
Jag ser ingen större skillnad mer än priset.
Men sen förstår jag att det måste...
Foder & Strö
Hej, min häst fick för ungefär en månad för sig att dra ut ungefär hälften av höet i boxen för att sedan kissa och bajsa på det. Ungefär...
Foder & Strö
Funderar på att ge min häst fri tillgång på halm i slowfeedingnät. Nackdelar och fördelar? Hon går på lösdrift. Just nu har hästarna fri...
Foder & Strö
Alla vet väl att ekollon är giftiga, men hur länge ?? Pratade med en gammal bonde som sa att giftet lakas ur när ekollonen legat ett tag...
Foder & Strö
Jag tycker att stallets hösilage luktar konstigt. Det är en skarp, lite "kemisk" på något vis, alkoholaktig lukt. Är det normalt? Vad är...
Foder & Strö
Min häst må vara en Islandshäst på pappret, men i verkligheten verkar jag ha köpt mig ett fullblod. Hästen är extremt svårfödd. Dessutom...
Hästnyheter Jag har aldrig sett ridning som en idrott..sport är det ju om man tävlar men idrott har jag nog aldrig kallat ridning för. Fast på vissa...
Hästmänniskan Ja i så fall så tycker jag nog det kan ha varit rimligt prissatt. Förstår att man som ägare är noggrann var hästen hamnar. Särskilt med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.