Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Hur stora mängder av äpplen och morötter måste man fodra hästen med för att det ska märkas att den får i sig vitaminer? Är det för lite...
Foder & Strö
Jag har en arab, 15 år som genom sina år haft i omgångar magproblem. Ibland sjunker hans muskelmassa när hästar i stallet flyttar eller...
Foder & Strö
Mitt sjuåriga sto har börjat äta av sitt eget bajs:crazy::crazy:. Inga jättestora mängder, men jag har sett henne göra det ganska många...
Foder & Strö
Idag har det omöjliga skett. En travtränare ringde upp mig och ville byta sitt jättebra hö mot mitt dåliga (hennes högdräktiga sto hade...
Gravid - 1år Nu är det 28 år sedan, men min syster fick tvåäggstvillingar. Hon hade en normal graviditet och snabb vaginal förlossning. Det jag minns...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.