Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Utrustning Är på gång att skaffa hästtransport. Har hittat en rikigt fin. Tyvärr är den 60 kg för tung för mitt körkort. Bilen klarar lugnt av...
Svar
8
· Visningar
3 395
Senast: Fredag
·
Utrustning Är det någon som har några uppgifter om hur snösulorna inverkar på hovkvaliteten, och hur bra det egentligen är för hovarna med...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: fejko
·
B
Utrustning Har köpt en dressyrsadel som jag tycker ligger super, förutom att framvalvet skall upp lite. Är bommen för vid då? Den sitter perfekt... 2
Svar
26
· Visningar
2 223
Senast: blondi3958
·
Utrustning Hejsan Jag har beställt SKRITTÄCKE GOLD från börje,. oxfordnylon. Kom just på att det är en fördel om täcket andas eller iaf att hästen...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: Moppa123
·
Utrustning Om ni skulle få göra ett eget täck, en modell som ni tycker fattas i affärerna vad skulle det va? Jag hittar inget vettigt stalltäcke...
Svar
13
· Visningar
1 217
Senast: Pyrusan
·
S
Utrustning Hur hårt ska en grimma sitta? Nån som kan säga? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 034
B
Utrustning Måste köpa ny sadel nu, men vet inte villken jag skall välja :confused: Antingen en Sidney Stocksadlle från börjes för 2945:-...
Svar
10
· Visningar
1 288
Senast: blondi3958
·
B
Utrustning Jag kollar runt på en massa sidor efter prisrosetter O hittar bra. Mn till KM titeln skulle det vara kul att dela ut en sån där...
Svar
7
· Visningar
1 656
Senast: Qodrofenia
·
S
Utrustning läst en del trådar nu, trodde jag hittade en svensk hemsida där man kan beställa sådana sadlar men den funkade ej. Nu tittar jag bara...
Svar
13
· Visningar
4 083
Senast: __Stilett__
·
Utrustning Jag har ett par Nubuckstövlar. Hur ska sådana skötas för att hålla länge?
Svar
1
· Visningar
1 600
Senast: Millz
·
L
Utrustning Finns det något intresse att anordna en kurs, lör-sön, för Bukefalosmedlemmar i lädersömnad dvs. att sy träns, grimmor, koppel...
Svar
4
· Visningar
1 235
Senast: LäderBjörn
·
U
Utrustning Vad är "fel" på passformen om en sadel "ruggar upp" pälsen längst bak under bossorna, lika på bägge sidor? Min teori är just nu att den...
Svar
5
· Visningar
1 177
Senast: Uddi
·
S
Utrustning Att hööks har string!! *asg* Hur bekvämt är det att rida i egentligen?? 2
Svar
34
· Visningar
2 774
Senast: LaMaya
·
B
Utrustning Nån som vet någon sida på nätet där det säljs eskadron boots med fårskinn runt kanten? Jag har alltid använt gummiboots på min häst, vi...
Svar
1
· Visningar
1 068
Senast: breccia
·
A
Utrustning ...kommer nya Rambo täcket! Wug modell med tre gjordar och benskärning. Nån som har ett sånt (med tre gjordar), sitter det bättre? :)
Svar
14
· Visningar
1 272
Senast: alazzi
·
V
Utrustning Ni som har en sådan sadel till er islänning - hur ÄR den? Jag är på väg att köpa en beg. då jag är i desperat behov av en kort sadel...
Svar
2
· Visningar
1 346
Senast: emci
·
Utrustning är det tydligen på min sadel. Det låter ju bra, men kan man identifiera fjädringen på nåt sätt eller är det bara nåt som hästen känner...
Svar
2
· Visningar
1 097
Senast: md5krist
·
C
Utrustning Usch. Nu är det brodd-tider och snö-stylter-tider *buöööäää* Så nu gott folk vill jag ha alla era vinter-brodd tips!! Själv kan...
Svar
19
· Visningar
1 592
Senast: Lazio
·
F
Utrustning Har ett par termoridbyxor från Hööks. Dom är väldigt tjocka och inte särskilt smidiga (dock varma och sköna att ha i sallet) men jag...
Svar
6
· Visningar
2 779
Senast: malumbub
·
Utrustning Jag har just köpt min första riktiga dressyrsadel, och kom på när jag skulle rida att passformen på mina allroundschabrak inte riktig...
Svar
12
· Visningar
1 266
Senast: suisyola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka