Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Utrustning Morsan och jag åkte till Flädie idag. De hade de mest PERFEKTA ridskor jag någonsin sett... Bortsett från EN sak: De skavde i hälen. :(...
Svar
16
· Visningar
1 482
Senast: Kiddo
·
W
Utrustning Visste inte var det skulle ligga så jag testar här. Ska bygga ett eget Sadelskåp, finns det någon som gjort det eller har ideér om hur...
Svar
2
· Visningar
1 374
Senast: West_
·
C
Utrustning Det är med lite bävan jag lägger upp den här tråden. Jag vill INTE starta någon diskussion om täckets vara eller inte vara. Vad jag...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Johanna_m
·
T
Utrustning jag tycker dom har fått in himla fina grejer, iaf de mesta!! :) båda sorters schabraken tycker jag verkade fina å bra, likaså...
Svar
11
· Visningar
1 131
Senast: Johanna_m
·
M
Utrustning Såg igår att börjes hade fått in fårskinnssaker i sitt sortiment. ett nosludd kostade tex 50kr. hur kan de vara så billigt?? vad är det...
Svar
8
· Visningar
1 269
Senast: mizz_perfect
·
T
Utrustning är det okej att ha ett bridongbett (tänkte på hööks tredelade..) som vanligt tränsbett? det är ju så snyggt me små ringar! :D
Svar
6
· Visningar
836
Senast: Tican
·
Q
Utrustning Nån som har dessa.. är intresserad av både fram och bak men är orolig för att de inte ska passa! har en relativt storhäst så..hur är...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Qudexco
·
E
Utrustning Är det någon som har ett sådant från Hööks har precis köpt ett sådnat gud s¨å varmt dte blir efter att pållen haft på sig det en stund...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Emmizen85
·
L
Utrustning Jag har en häst som ser ut som ett köksbord på ryggen. Med det menar jag att ryggen inte är rund som en tunna, utan är helt platt...
Svar
4
· Visningar
1 094
Senast: Scata
·
Utrustning Jag skulle verkligen behöva nån form av lampa när jag rider i skogen, jag jobbar hela dagarna så det är kolsvart när jag väl sätter mig...
Svar
4
· Visningar
1 240
Senast: Friskis
·
D
Utrustning Alla vill väl ha något nytt till sig och hästen/hästarna ibland. Tyvärr så är det ju väldigt dyrt med hästutrustning och ridkläder...
Svar
17
· Visningar
1 843
Senast: fejko
·
B
Utrustning En griffin sadel som jag är intresserad av kilbossor och jag har ingen aning om vad det menas med det :confused: Det är den ena...
Svar
14
· Visningar
1 495
Senast: blondi3958
·
Utrustning till tt hyfsat pris? Jag letar efter en bra sadel som ska hålla i många år, och kan lägga max 15.000 ungefär. (Kommer ta mig en halv...
Svar
6
· Visningar
1 184
Senast: cowboy
·
Q
Utrustning någon som har det och vet om det håller tätt och så...?? är alltså det gråa täcket som fanns i regn och vinter modell i börjes i förra...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: Blossi
·
M
Utrustning hej alla glada. Ni som har breddat era koppjärn till wintec och Bates sadlarna hur har ni gjort ?? M vH Mannis 2
Svar
21
· Visningar
2 903
Senast: Tez1
·
B
Svar
2
· Visningar
825
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Jag ska köpa nya tävlingskläder och jag vet precis vad ajg vill ha-MEN jag vet inte vilket märke/märken jag ska leta bland. Det jag vill...
Svar
9
· Visningar
2 029
Senast: Fiorano
·
Utrustning Ni som har westernsadlar har ni samma problem som jag? Helt plötsligt när jag rider så försvinner stödet under ena foten och stigbygeln...
Svar
4
· Visningar
935
Senast: chrisse
·
Utrustning Jag satt o kikade i MH's katalog och såg Rimfrost Rider. Sedan såg jag Hööks Jolly Jumper zip. De ser ju nästan lika dana ut, men Jolly...
Svar
10
· Visningar
1 357
T
Utrustning Jag använder sällan något täcke till min pålle men har som säkert många andra köpt på mig en del ändå (kul att shoppa :crazy: ). Nu...
Svar
5
· Visningar
956
Senast: suisyola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka