Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Utrustning Finns det något intresse att anordna en kurs, lör-sön, för Bukefalosmedlemmar i lädersömnad dvs. att sy träns, grimmor, koppel...
Svar
4
· Visningar
1 224
Senast: LäderBjörn
·
U
Utrustning Vad är "fel" på passformen om en sadel "ruggar upp" pälsen längst bak under bossorna, lika på bägge sidor? Min teori är just nu att den...
Svar
5
· Visningar
1 168
Senast: Uddi
·
S
Utrustning Att hööks har string!! *asg* Hur bekvämt är det att rida i egentligen??
2
Svar
34
· Visningar
2 756
Senast: LaMaya
·
B
Utrustning Nån som vet någon sida på nätet där det säljs eskadron boots med fårskinn runt kanten? Jag har alltid använt gummiboots på min häst, vi...
Svar
1
· Visningar
1 064
Senast: breccia
·
A
Utrustning ...kommer nya Rambo täcket! Wug modell med tre gjordar och benskärning. Nån som har ett sånt (med tre gjordar), sitter det bättre? :)
Svar
14
· Visningar
1 251
Senast: alazzi
·
V
Utrustning Ni som har en sådan sadel till er islänning - hur ÄR den? Jag är på väg att köpa en beg. då jag är i desperat behov av en kort sadel...
Svar
2
· Visningar
1 334
Senast: emci
·
Utrustning är det tydligen på min sadel. Det låter ju bra, men kan man identifiera fjädringen på nåt sätt eller är det bara nåt som hästen känner...
Svar
2
· Visningar
1 090
Senast: md5krist
·
C
Utrustning Usch. Nu är det brodd-tider och snö-stylter-tider *buöööäää* Så nu gott folk vill jag ha alla era vinter-brodd tips!! Själv kan...
Svar
19
· Visningar
1 568
Senast: Lazio
·
F
Utrustning Har ett par termoridbyxor från Hööks. Dom är väldigt tjocka och inte särskilt smidiga (dock varma och sköna att ha i sallet) men jag...
Svar
6
· Visningar
2 769
Senast: malumbub
·
Utrustning Jag har just köpt min första riktiga dressyrsadel, och kom på när jag skulle rida att passformen på mina allroundschabrak inte riktig...
Svar
12
· Visningar
1 242
Senast: suisyola
·
S
Utrustning Är lur på vilken som är bäst. Söker en bomlös till min lille krake som har väldigt kort sadelläge, är näst intill omöjligt att hitta en...
Svar
6
· Visningar
1 956
Senast: snotra
·
B
Utrustning Hej! Jag undrar vad ni använder för träns och bett till era fjordingar? Jag tänkte införskaffa mig ett nytt till min fjording, men vet...
Svar
17
· Visningar
3 701
Senast: lizan
·
Utrustning Vilken bettstorlek har era hästar? Jag har 12.5 på mitt halvblod.
2
Svar
37
· Visningar
2 791
Senast: Mia_R
·
Utrustning Har precis köpt Bö**jes lilla maskin (Horse clipper?)den för 545kr och blev glatt överaskad. Den fungerade jätte bra för att kosta så...
Svar
4
· Visningar
920
K
Utrustning Jag är lång och smal och hade det /jädrans/ svårt att hitta ett par någorlunda OK ridbyxor när jag skulle börja rida igen. Det blev iaf...
Svar
15
· Visningar
3 172
Senast: Cheswick
·
Utrustning Har köpt ett hackarmore till en av mina pållar. Hur ska det sitta för att ha bäst passform och verkan? Lite osäker på hur hårt det ska...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: sweep
·
Q
Utrustning någon som har detta täcke?? har precis blivit av med min gammla reserv regn täcke. då det var för litet behöver nu ett nytt resärv täcke...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Qudexco
·
K
Utrustning Har aldrig i hela mitt liv tvättat ett par ridbyxor (har två (egentligen tre...) par helskodda nu). Vet inte hur man gör, annat än att...
Svar
9
· Visningar
1 202
Senast: maiden
·
B
Utrustning Någon som har det? Köpte mig ett sådant på rean idag på Granngården :bump: Det är svart, med mörkgröna kanter och gjordar och med...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: blondi3958
·
R
Utrustning Jag har sedan tidigare Rhinos stalltäcke med halvhals, jättenöjd. Det har pållan hela vintern (under noll-strecket). Nu har jag köpt...
Svar
13
· Visningar
1 246
Senast: veronican
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka