Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har försökt söka men hittar inget svar på min fråga. 1. Vad är det för skillnad mellan en bladsadel och en bomfri? 2. Vilken...
Svar
5
· Visningar
2 391
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Vilka boots kan ni rekommendera?? Ska ej vara i gummi. Är dom på B**jes nåt att ha? Eller ska man satsa på Proffesional's Choice eller...
Svar
7
· Visningar
906
Senast: Little_Chance
·
L
Utrustning vad har ni för täcken på era hästar nu? e dom klippta? hur många timmar om dagen går dom ute?
2
Svar
24
· Visningar
1 976
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Ska man ha transporten försäkrad???? Stöld? Trafik??? Argh, har drabbats av hjärnsläpp.... (men en fin -93a stårt här på gården nu!!!!)...
Svar
13
· Visningar
1 951
Senast: Spirelli
·
P
Utrustning Är den bra tror ni?? Någon som har den? Jag hade en jättebra teddyvojlock förut som jag köpt på en mässa, men den är trasig nu. :( Den...
Svar
17
· Visningar
1 663
Utrustning Vad har man dom till egentligen? Dom andas inte, och dom värmer inte heller. (enligt vad jag har hört folk berätta) Såå...? :crazy:
Svar
8
· Visningar
1 258
Utrustning Vad har en kraftig, maxad C-ponny för täckesstorlek? Kan dom ha 125? Hinner inte mäta nämligen...
Svar
9
· Visningar
6 787
Senast: Johanna_m
·
B
Utrustning Hur skall jag göra :confused: Köpte ett nytt allväderstäcke med teddy på insidan på Granngården på rean i onsdags. Första dagen hästen...
Svar
9
· Visningar
1 069
Senast: blondi3958
·
S
Utrustning Är detta ett ofarligt tecken eller vad kan det bero på? När man rider och sadeln glappar upp från hästryggen. jag provade nämligen en...
Svar
2
· Visningar
1 015
Senast: armada
·
I
Utrustning i sadeln. Kan det vara så att det är bommen? Sadeln är en Edinburgh och är 5 år gammal. Det började för 5 dagar sedan, känner i rumpan...
Svar
1
· Visningar
782
F
Utrustning Är på gång att skaffa hästtransport. Har hittat en rikigt fin. Tyvärr är den 60 kg för tung för mitt körkort. Bilen klarar lugnt av...
Svar
8
· Visningar
3 382
Senast: Fredag
·
Utrustning Är det någon som har några uppgifter om hur snösulorna inverkar på hovkvaliteten, och hur bra det egentligen är för hovarna med...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: fejko
·
B
Utrustning Har köpt en dressyrsadel som jag tycker ligger super, förutom att framvalvet skall upp lite. Är bommen för vid då? Den sitter perfekt...
2
Svar
26
· Visningar
2 190
·
Utrustning Hejsan Jag har beställt SKRITTÄCKE GOLD från börje,. oxfordnylon. Kom just på att det är en fördel om täcket andas eller iaf att hästen...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: Moppa123
·
Utrustning Om ni skulle få göra ett eget täck, en modell som ni tycker fattas i affärerna vad skulle det va? Jag hittar inget vettigt stalltäcke...
Svar
13
· Visningar
1 195
Senast: Pyrusan
·
S
Utrustning Hur hårt ska en grimma sitta? Nån som kan säga? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 019
B
Utrustning Måste köpa ny sadel nu, men vet inte villken jag skall välja :confused: Antingen en Sidney Stocksadlle från börjes för 2945:-...
Svar
10
· Visningar
1 273
·
B
Utrustning Jag kollar runt på en massa sidor efter prisrosetter O hittar bra. Mn till KM titeln skulle det vara kul att dela ut en sån där...
Svar
7
· Visningar
1 644
Senast: Qodrofenia
·
S
Utrustning läst en del trådar nu, trodde jag hittade en svensk hemsida där man kan beställa sådana sadlar men den funkade ej. Nu tittar jag bara...
Svar
13
· Visningar
4 056
Senast: __Stilett__
·
Utrustning Jag har ett par Nubuckstövlar. Hur ska sådana skötas för att hålla länge?
Svar
1
· Visningar
1 594
Senast: Millz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka