Måste bara påpeka!!

:rofl: :rofl: :rofl:
men d fattar ni väl att dom är till för att användas ihop med hööks ridbyxor med extra låg midja...
så att man när man sitter ner på huk för att borsta benen på hästen ska visa upp hela behaget i stallet...
med string så blir d ju en äkta T-ben stek.... :d

allt för att våra älskade "fjortisar" ska känna sig bekväma överallt... :D

:banana:Charlie :banana:

Jag rider i string ibalnd men föredrar hipsters trosor, helt klart bästa trosorna som finns... :banana:

jag lever i string... :D äger typ 1 par vanliga... visserligen sover jag inte i stringen, men jag rider i dem... tycker inte att det är obekvämt... :D

jag rider i det och merker inge annolunda med det än vanliga trosor :smirk: :bump:

jag rider nästan alltid i string. Om man är van vid det så känns vanliga trosor som blöjor ungefär o i kombination med jeans och engelsk sadel får jag lätt skav av troskanterna av vanliga trosor, inte lika illa av string.

Jag rider alltid i string.

Vanliga trosor åker bara in i baken ändå så då kan man lika gärna ha string :smirk:

String är ju det enda som går att rida, uiof brukar jag inte köpa dem på Hööks..

Har du en westensadel och sitter på knoppen då eller?? :confused: eller hur lyckas du få dem dit??

Rider i boxertroser, framförallt nu på vintern då man fryser som bara den om rumpan! *asg* :rofl:
Annars string! :bump:

Liknande trådar

Utrustning Måste köpa nya ridskor. Bruna i skinn. Hyfsat billiga. Har kollat på Horze och Hööks. Har någon erfarenhet av dessa två modeller? denna...
Svar
8
· Visningar
381
Senast: tott
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som...
2
Svar
31
· Visningar
2 116
Senast: Reshästen
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
707
Senast: fio
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
967
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte