Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vill gärna ha åsikter om denna sadel!!
Svar
2
· Visningar
1 226
Senast: carista
·
Utrustning Jag är ingen täckesmänniska, men har fått frångå den principen helt så nu måsta jag ha er hjälp. Behöver fort som attan ett täcke som...
Svar
5
· Visningar
1 139
Senast: sissu
·
Utrustning ..suck vad gör man? städade hemma o hittade 3(!) par helskodda ridbyxor som alla var trasiga i knäna. sedan lagade o så har hålen gått...
Svar
10
· Visningar
1 217
Senast: suisyola
·
E
Utrustning Hej! Jag är lite inne på att köpa det gröna/svarta regntäcket som Hööks säljer, pris: 1049:- Är det någon som har något att säga om...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: suisyola
·
P
Utrustning Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på ridning. Jag vill se bilder på när ni rider era hästar på Hackamore, bittless eller...
Svar
14
· Visningar
1 229
Senast: __Stilett__
·
L
Utrustning Har kingston någon hemsida? Om, vad e det för adress?
Svar
15
· Visningar
885
Senast: X_tremless
·
A
Utrustning Min häst har börjat skava på bogen p.g.a täcke. Har någon erfarenhet av bogskydd? Är det bra, prisvärt? Vart köper man i bäst kvalité...
Svar
10
· Visningar
1 324
Senast: artemis
·
T
Utrustning Finns det inte vintertäcken som värmer ända ner i kanterna?? Varför är det en ofodrad (kall) kant längst ner? Hur är det på horseware...
Svar
3
· Visningar
782
Senast: Centaur
·
S
Utrustning Ni som har bomlösa sadlar typ Torsion, Fitform, Barefoot m.fl Kan ni inte visa lite bilder på hur dessa sadlar ser ut på era hästar?
Svar
15
· Visningar
1 578
F
Utrustning Ska köpa en ny dressyrsadel eftersom min gamla sadel blivit för liten till min häst. Väljer nu mellan: Wintec Isabell och Wintec pro...
Svar
10
· Visningar
1 228
Senast: furreburre
·
Utrustning Jag vill så himla gärna ha ett sådant träns som man för ett tag sedan kunde beställa från pollux om man hade tillräckligt med...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: domino
·
T
Utrustning Nån som vet var man kan hitta ett brunt schabrak (dressyr), och gärna matchande lindor. Har en fux och tycker att det är sååå snyggt med...
Svar
10
· Visningar
1 109
Senast: Kalinka
·
L
Utrustning Har funderingar på att köpa ett horseware rambo el rhino till min häst. Hade ett domani med hals som jag visserligen var jättenöjd med...
Svar
5
· Visningar
796
Senast: Elektron
·
Utrustning Det är så att jag har fått möjligheten att få ett bettlöst träns handsytt så då kan jag ju bestämma själv hur det ska se ut.. :idea: Men...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: unki
·
Utrustning Vilken storlek har ni på era dressyrsadlar? Och hur långa är ni? (Hullet kanske har lite betydels också... :angel:) Jag är 176cm, smal...
Svar
8
· Visningar
3 319
B
Utrustning Är det någon som vet om Hubertus flexline eller kosak är bra sadlar? Finns det någon som kan rekommendera ngn av dessa? Är det ngn som...
Svar
2
· Visningar
989
Senast: Gisburne
·
M
Utrustning har en pessoasadel. helt ny.. men jag tycker att de är lite lusstiga.. värkar vara gjorda för hästar som har supersmal manke och...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 508
Senast: Favina
·
A
Utrustning Är senskyddspaddar ett bra köp? Är det värt sitt pris? Jag vill helst ha det bästa och skönaste till min häst, men blir det inte snabbt...
Svar
2
· Visningar
599
Senast: piggis_83
·
O
Utrustning efter en lång ryttarkarriär får jag veta nu att sporren ska ligga på "sporrehållaren" på stövlen.... fattar ni`? visste inte att sporren...
Svar
14
· Visningar
7 182
Senast: Peluso
·
Utrustning är era stänger (stångar när man pratar om bett?) lika långa som era vanliga bett eller har ni en strl längre på stången? Tyckte att 13,5...
Svar
13
· Visningar
1 152
Senast: Druvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka