Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hur gör ni? Min häst är ganska känslig för skav och är dessutom helklippt. Bogen löses enkelt med pälsglans och variation mellan två...
2
Svar
20
· Visningar
2 269
Senast: Cilva
·
Utrustning Hej på er! Har precis köpt ett sto som ska ridas in men det finns ingen vettig sadelutprovare så långt ögat kan nå, och de som finns får...
Svar
6
· Visningar
1 158
Senast: Stellas
·
Utrustning Om du kommenterar vill jag att du använder ett vårdat språk med lugna och mjuka ord, så att andra inte behöver bli irriterade i onödan...
Svar
5
· Visningar
1 122
Senast: Speedway
·
Utrustning Hej! Någon som har Kingslands fleecejackor och vet hur de är i strl? De figursydda, främst höstens kollektion. Hjälp mig snälla :D
Svar
6
· Visningar
534
Senast: KSF
·
Utrustning Hej! Funderar på att långtidshyra ett släp. Men vet inte vad jag ska välja. Det jag vet är att jag vill ha bommar som är lätta att lösa...
2
Svar
24
· Visningar
2 045
Senast: Buck
·
Utrustning Har provat söka men hittar inte riktigt svar på min fråga.. Jag hyr oftast transport och strör med spån som inte alltid är så lätt att...
Svar
11
· Visningar
2 643
Senast: Buck
·
Utrustning Jag är ganska ny på detta med bomlösa sadlar så har en del frågor. För det första hur är det egentligen med hoppning med bomlös sadel...
Svar
7
· Visningar
943
Senast: nullo-modo
·
Utrustning Hjälp! Någon som är bra på däck här? Då jag skaffat dubbdäck till bilen så behövs det ju till släpet också men det är ju väldigt mycket...
Svar
10
· Visningar
2 874
Senast: Snubbelfot
·
Utrustning Funkar Swiss Clip med dressyrläder? Jag vill promt ha svarta stigbyglar och hitta det som dessutom är säkerhetsstigbyglar är svårt så nu...
Svar
15
· Visningar
1 022
Senast: Snurre
·
Utrustning Hehe var nog först detta året också ;):angel: Yes en ny tråd där alla fynd skall in och självklart bilder på fynden! Prisfrågor tar vi...
11 12 13
Svar
252
· Visningar
74 419
Senast: Martina_m
·
Utrustning efter att ha blivit inlåst i släpet av en välriktad vindpust så har jag mycket god lust att byta ut skötardörrs låsen till min gamla...
Svar
19
· Visningar
3 740
Senast: Pudlan
·
Utrustning Jag har, utav sadelmakare, blivit rekommenderad att köpa en ELT-gjord till min dressyrsadel, men nu till frågan, är det samma storlek...
Svar
7
· Visningar
1 014
Senast: skuggi
·
Utrustning Min häst är liten om bogen vilket resulterat i att täckena glider bak och ner (hur man nu ska förklara) Det borde ju inte bara vara vi...
Svar
3
· Visningar
708
Senast: Minett
·
Utrustning Har ni några bra tips på riktigt bra vinterridskor eller termoridstövlar till barn i strl 25-29. Har letat en del på nätet men dem...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: Vinterbarn
·
P
Utrustning rosa i ponnystorlek. Vilka märken gör sådana??
Svar
3
· Visningar
1 035
Utrustning Nu börjar de bli dax att byta bil. Har haft min Toyota Rav4 i över 10 år, och varit supernöjd. Har 2 krav vid bilbyte, Suv med 4wd. Fram...
2
Svar
31
· Visningar
3 845
Utrustning Vår häst lär ha haft ett Novabett tidigare och trivats på det så nu tänkte vi köpa ett nytt sånt. Han har 12,5 på andra bett och nu...
Svar
4
· Visningar
1 647
Senast: Kallebus
·
Utrustning Jag letar efter en sadel som jag kan rida jobb på travarna i. Ska vara hoppmodel, med så mycket framskurna kåpor som möjligt. Vill inte...
Svar
0
· Visningar
745
Senast: Lill76
·
Utrustning Har en Globus Loke , som passar ponnyn jätte bra :) ( Nyss kollad av sadelmakare ) Men funderar nu på att köpa en dressyrsadel...
Svar
0
· Visningar
700
Senast: ankic
·
Utrustning köpt en begagnad ideal dressyrsadel av en privatperson. Nu passar den inte nuvarande hästen och skall säljas MEN. Jag hittar noll och...
Svar
2
· Visningar
1 054
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka