Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset. Googlat lite och de låter mkt intressant. Besök till Toyota och höra om de vet ngt mer.Nästa årsmodell av RAV4 lär komma som hybrid...
Vi har precis köpt en Kia Sorento. Märks inte ens att vi har släp bakom även med stort boggisläp och stor häst i. Min drömbil just nu är dock Mitsubishi Outlander hybrid. Vill så gärna ha en elbil!
Puttar också tråden, hur är Subaru när de kommer upp i några mil? Vad är "mycket"/för mycket?
Har en gammal Q7:a pga alla älgar i området Fantastisk dragbil och den enda bil jag haft som jag verkligen gillat. Annars brukar jag mest se bilar som nåt nödvändigt ont. Lånade en Q5:a när mr audi var på service häromsistens och skulle helt klart köpa en sån om jag hade råd och även fortsättningsvis behövde en så stor bil. Har haft en RAV-4:a men tycker den var skräp som dragbil jämfört med audin.Kollat lite på Audi Q5 hybrid. Dyr i inköp men eftersom jag kör mkt så vore en hybrid plus i kanten. Finns de fler SUV'ar som är hybrider?
Har faktiskt beställt en ny Q5. Kommer i jan/feb.Har en gammal Q7:a pga alla älgar i området Fantastisk dragbil och den enda bil jag haft som jag verkligen gillat. Annars brukar jag mest se bilar som nåt nödvändigt ont. Lånade en Q5:a när mr audi var på service häromsistens och skulle helt klart köpa en sån om jag hade råd och även fortsättningsvis behövde en så stor bil. Har haft en RAV-4:a men tycker den var skräp som dragbil jämfört med audin.
Helt avundsjukHar faktiskt beställt en ny Q5. Kommer i jan/feb.
Mitt standardsvar håller för körkortsbehörigheten: Volvo XC70. Den mest kompletta bilen jag kört, även om jag som ren dragbil föredrar en pickup.
Men med en xc 70 kan man väl endast dra 1 häst ej 2 st?