Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har just nu ett CH Ashford remontträns från Hööks som jag tycker om, men detta har töjt sig så hemskt att det blivit tokstort för min...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: Fideli
·
Utrustning Har hemma en Amerigodressyrsadel på prov. Någon som vet vad det kan vara för modell: 18XL211190511 ___________________ DTAW 4...
Svar
9
· Visningar
2 256
Senast: Fiorano
·
Utrustning hej allihopa! Jag vet att detta är en mycket mycket svårt fråga att svara på för er men jag kan ju alltid ställa den och se vad det blir...
Svar
9
· Visningar
777
Senast: ziri
·
Utrustning Har ni något tips på några ridstövlar som skulle passa mina jättesmala vader? Dom är 31 cm runt vaden (där den är som tjockast), 46 cm...
Svar
6
· Visningar
3 751
Senast: Wembley
·
Utrustning Hej alla! Jag har haft ett fullblod i ca ett halvår, aldrig haft fullblod innan. Tänkte att jag kunde lägga upp bilder på honom så...
Svar
0
· Visningar
495
Senast: Karlvic
·
Utrustning Nu har jag ÄNTLIGEN hittat produkter som håller mig varm när jag rider ut på vintern. Förutom tårna. Dom evigt kalla tårna :banghead...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 932
Senast: RubinNovak
·
Utrustning Det är dax för mig att byta ut min fina Boj Stabilo från 1980 men till vad? Har kollat lite på nätet och helst vill jag ha en Fautras...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 836
Senast: Novalisa
·
Utrustning Jag har fått nys på en hoppsadel som passar min häst, men tyvärr bara finns i hela tumstorlekar. Jag rider just nu i en 18" dressyrsadel...
Svar
13
· Visningar
3 366
Senast: Kiwifrukt
·
Utrustning hej allihopa! Lider just nu ngt otroligt då jag håller på och riderin mina nya petrie - dressyrstövlar. Gör så otroligt ont! De sitter...
Svar
7
· Visningar
1 245
Senast: tuaphua
·
Utrustning Hur kan man se / veta vilken årsmodell en sadel har , om man köper en begagnad ? Det är en Morris o Nolan Dressyrsadel - Goldcollection...
Svar
10
· Visningar
2 388
Utrustning Har kikat lite på micklemtränsen och har fastnat lite för diamante-modellen. Tyvärr kan jag inte hitta det i brunt, tillverkas det inte...
Svar
0
· Visningar
526
Senast: ifuh
·
Utrustning Okej så jag ska bygga en egen och jag vill gärna se bilder på såna som ni har gjort själva och har satt dit värmeslingor:D Jag...
2
Svar
36
· Visningar
14 432
Senast: Mimmimamma
·
Utrustning En stallkompis säger att de är ngt små i storleken, vad säger ni om det?
Svar
4
· Visningar
1 616
Senast: Gimlan
·
Utrustning Hej! Har en Jeep Compass idag men ska nu byta dragbil och vill gärna ha input från någon som har/haft någon av ovanstående bilar till...
Svar
6
· Visningar
967
Senast: Buck
·
Utrustning Är det nån som har det? Hur ser "fleecekragen" ut överst, hur knäpps det? Är den avtagbar? Är sugen på deras 500g vintertäcke och tyvärr...
Svar
0
· Visningar
505
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Någon som har testat och vet om de håller måttet? Både hållbarhet och värmemässigt, tänker jag på då. Ridstöveln och jodphursskon ska ju...
Svar
6
· Visningar
3 468
Senast: super
·
Utrustning Ska och titta på en beg Henra (enhästars Caliber -08), någon som har Henra som vill dela med sig lite av sina erfarenheter? Är det något...
Svar
5
· Visningar
675
Senast: Angel
·
Utrustning Hej! Jag vill gärna ha tips om bra regntäcke. Gärna halvhals eller avtagbar hals. Har köpt på Hööks innan, de blir ofta stora ner över...
Svar
16
· Visningar
3 010
Senast: Elisha
·
Utrustning Hej. Jag är ny med att använda magplatta och därför undrar jag om ni tycker att magplattan ser ut att sitta bra? Tänka pga fästena på...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: spinxx
·
Utrustning Hej. Hur har ni era sadelskåp i transporten? Hur fäster ni dem? Rädd för att hästen ska komma i kläm vid ev olycka... Har halvmjuk...
Svar
5
· Visningar
1 639
Senast: FiaM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka