Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

E
Träning Halloj. Har ett 6 årigt halvblod och nu en konstig fråga. Någon som vet vad detta tecken kallas? Bello har vita hår i pannan, men vad...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: sweep
·
K
Träning hej :banana: skulle veta vad ni anser om lösdrift . jag ska flytta mina till det nu snart. för mitt sto vill inte vara inne. jag tycker...
2
Svar
20
· Visningar
1 652
Senast: kimsan
·
Träning Just det - nyfiken på hur andra har det i sina renodlade valack flockar! I min erfarenhet är alltid valack flockarna "grabbigare" och...
Svar
12
· Visningar
1 763
Senast: Matilda_o_Bonita
·
C
Träning Hur och vad tränar ni med era årsföl? Gärna bilder! :bump:
2
Svar
20
· Visningar
1 796
Senast: ghost
·
M
Träning Oh, måste bara dela med mig, jag är så lycklig :D Det är nämligen så att jag är ägare till en häst som inte är världens mest lättlastade...
Svar
6
· Visningar
877
Senast: mazarein
·
Träning Har provat, och fått till klockrena join ups, två gånger med mitt gamla sto, som jag haft ett halvår, men senaste två gångerna har hon...
Svar
14
· Visningar
1 021
Senast: cristobal
·
Träning Vi vet inte vad vi ska göra med vår D-ponny. Han är en import på 8 år.Trevlig att hålla på med men misstänksam mot främlingar. Vi...
Svar
7
· Visningar
1 071
Senast: ullass
·
N
Träning Vårt kollektivstall skall gå över till det efter konstens regler. Ligghall. Stor hage, fri tillgång till grovfoder. Men, min är en...
Svar
3
· Visningar
712
Senast: allroundhästarna
·
M
Träning Har haft min häst sedan mitten av november. Han är 13 år. Vi har gått prommenader, jag har skrittat långsvängar och vi har myst i...
Svar
11
· Visningar
1 116
Senast: martizan
·
Q
Träning Hejsan! En liten konstig fråga kanske?!!?:confused: Men har någon av er en häst som "alltid" måste kissa :o och bajsa när man rider...
Svar
11
· Visningar
1 126
Senast: HumleMumlan
·
P
Träning Ahhhh :love: så underbart att äntligen rida ut i skogen med 3 åringen, hon sköte sig helt exemplariskt hela rundan, så lydig och...
Svar
5
· Visningar
877
Senast: Mitrolle
·
V
Träning Hejsan! Jag har i vår eller sommar tänkt att ha lite TREC tävlingar på gården där min häst står. Jag vet inte så jättemycket om TREC...
Svar
4
· Visningar
718
Senast: pannkakssmet
·
S
Träning hej! undrar om någon har någon bra sida om där man kan lära sig nh och om hästenskroppsspråk,då jag har blivit väldigt nyfiken på nh. är...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: CaliforniaSwed
·
S
Träning Hur ska jag göra för att få hästen att gå framåt i boxen om hon står för nära väggen med rumpan. Har tryckt bak vid låret förstår inte...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: CaliforniaSwed
·
Träning Stöter på samma problem hela tiden med min unghäst. Han är kastrerad vid 2 års åldern och har lite hingstfasoner för sig fortf. Att...
Svar
5
· Visningar
823
Senast: special_A
·
S
Träning jag ska på sörgårdens NH läger och jag undrar om någon varit där får man lära sig mkt?;)
Svar
8
· Visningar
1 197
Senast: snuttis_linsan
·
N
Träning Lite intresserad av vad folket här inne tycker och tänker om hans metoder. :D Ni som läst boken/böckerna, vad tycker ni? Verkar det...
Svar
7
· Visningar
959
·
E
Träning Ursäkta en dum fråga kanske, men vad är PNH? -NH vet jag så där lilte allmänt om, men blev lite nyfiken när jag såg en tråd här nedan...
Svar
2
· Visningar
977
·
S
Träning Hejsan!! jag ska sätta igånd min häst nu efter vila ganska länge.. (har ridit ut ca 1 gång i veckan innan) men jag undrar hur jag ska gå...
Svar
7
· Visningar
843
Senast: Koppen
·
R
Träning Det är få människor som har gåvan att gång på gång skaffa hästar som utvecklas till framstående hopphästar och dressyrhästar, travare...
2
Svar
21
· Visningar
1 981
Senast: tezzie82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar